Sweet Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hei jeg fant ut en måte jeg kunne få overklokket min gamle p3 500 MHZ... men da trenger jeg og finne ut hva produsenten av HK er. og noe som heter PLL produsent. og PLL nummer... det er en Compaq 5600, med standard hovedkort fra fabrikk som sitter i... er det noen som vet hva produsent av HK og PLL er? står ingenting på HK om det..... ikke som jeg så iaffal... hjelp? Mvh Sweet Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 søk på alle navn og nummer som du finner på kortet på google... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) det er jo en million hauger med tall da..... :S det må da være en lettere måte og finne det ut på? enn og søke opp ALLE tall på hovedkortet..... noen? Endret 9. juli 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 laste ned EVEREST her last ned home edition , det leser ut hvilken hk prossesord og lignende du har , deg gir deg og masse annen info om datan Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 har det fra før av.. men enste som står er : Motherboard Properties Motherboard ID <DMI> Motherboard Name Compaq Compaq PC Front Side Bus Properties Bus Type Intel GTL+ Bus Width 64-bit Real Clock 100 MHz Effective Clock 100 MHz Bandwidth 800 MB/s Motherboard Manufacturer Company Name Hewlett-Packard Company Product Information http://www.compaq.com BIOS Download http://support.hp.com og det er ikke HP som har laget kortet.. dette er forvirrende altså Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 jeg kan aaaldriig tenke meg at compaq HK der vil kunne klokke uans hvilke bioser du forer det med. compaq er å blir på skrothaugen mener jeg. å di egner seg vertfall IKKE til å overklokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå