Xander^ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Norge ---> Trondheim ---> Sentrum --> Den gaten som er snarveien til fulle folk som er på tur til TigerTiger Endret 14. juli 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Fredrikstad Hvor hen i fredrikstad? Jeg for min del bor: Fredrikstad--> Leie Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Norge ---> Trondheim ---> Sentrum --> Den gaten som er snarveien til fulle folk som er på tur til TigerTiger Haha, der har jeg blacket, sov der i 8 timer. Teh W1n! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Fredrikstad - Gressvik \m/ 0_o \m/ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hamar -> Disen -> Mellom Hedmark Teater og det gamle meieriet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Universet-->Galakse-->Melkeveien-->Tellus-->Europa-->Norge-->Vest-Agder-->Lyngdal-->Austad-->Hundingsland-->Bærlia. De aller, aller fleste raser burde finne fram til meg nå!? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Universet-->Galakse-->Melkeveien-->Tellus-->Europa-->Norge-->Vest-Agder-->Lyngdal-->Austad-->Hundingsland-->Bærlia. De aller, aller fleste raser burde finne fram til meg nå!? Så lenge de har teknologien, og kunnskap til å skjønne hva du skrev. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Han bor I Bærlia, er visstnok rundt i Hundingsland-traktene! Edit: Endret 14. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Han bor I Bærlia, er visstnok rundt i Hundingsland-traktene! Edit: Her har vi med en smarting skjønner jeg... :!: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg bor i Norheimsund som ligger i Kvam-Hardanger-Hordaland-Norge-Europa-verden-Solsystemet-Universet Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Universet-Melkeveien-solsystemet-tellus-nordlige halvkule-europa-nordeuropa-skandinavia-norge-østlandet-akershus-romerike-nes-hvam-skulsrud gård-det grønne huset-opp ei trapp-bortover en gang-ned ei trapp-ved datamaskina. Før:Universet-Melkeveien-solsystemet-tellus-nordlige halvkule-europa-nordeuropa-skandinavia-norge-vestlandet-kvam-norheimsund-sandven-sandven gård, det største huset i området Endret 14. juli 2005 av avas_2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Universet-Melkeveien-solsystemet-tellus-nordlige halvkule-europa-nordeuropa-skandinavia-norge-østlandet-akershus-romerike-nes-hvam-skulsrud gård-det grønne huset-opp ei trapp-bortover en gang-ned ei trapp-ved datamaskina. Før:Universet-Melkeveien-solsystemet-tellus-nordlige halvkule-europa-nordeuropa-skandinavia-norge-vestlandet-kvam-norheimsund-sandven-sandven gård, det største huset i området ARRRGHHhhh.... min... overmann... Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Yay, jeg var i Bergstaden i morgen Dalsbygda for the win; Lenke til kommentar
consilium Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ingen her fra Homlia? Heldiggriser.. Skal flytte vekk herfra så snart jeg får overtalt folka, eller når jeg er myndig Jeg bor også på Holmlia, bror Til opplysning: Norge--->Østlandet---->Oslo--->Oslo øst--->Søndre Nordstrand--->Holmlia Fint sted, men veeeeldig mye hykleri Få sosser IKke mange av den sorten på østkanten Born & raised @ Holmlia....bor nå på Prinsdal Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 gud jesus, gidd å skriv en lang avhandling da Bor i Førde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå