LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Trondheim - Byåsen - Sverresborg - Schøningsdal Ergo, rett ved golfbanen. *tenne en sigar og sippe schampagne* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 nesten det samme her! Asker - Vardåsen Bodde på Dikemark da jeg var liten. Bor nå i Oslo. Uff stakars deg!! Bodde du PÅ galninghuset eller?? ^^ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Strømmen! Any homies around HWF eller? SKJETTEN! Endret 12. juli 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
skinner Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Teller det å bo på jobb? Da bor jeg i Tønsberg... Tror huset mitt står på Stathelle i Telemark - lenge siden jeg har vært der forresten... Endret 13. juli 2005 av skinner Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ingen her fra Homlia? Heldiggriser.. Skal flytte vekk herfra så snart jeg får overtalt folka, eller når jeg er myndig Jeg bor også på Holmlia, bror Til opplysning: Norge--->Østlandet---->Oslo--->Oslo øst--->Søndre Nordstrand--->Holmlia Fint sted, men veeeeldig mye hykleri Få sosser IKke mange av den sorten på østkanten Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 låner Vegard sin.. Norge--->Østlandet---->Oslo--->Oslo øst--->Søndre Nordstrand--->Bjørndal Her bor jeg. Lenke til kommentar
DecAL Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 verdaln.. neida, bare tuller, er fra Belgisk Kongo Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Universet > Melkeveien > Tellus > Nordlige halvkule > Europa > Norge > Trøndelag > Steinkjer > Nordsidehaugen > Einar Solstads veg 42 > Andre etage > Første dør til Høyre > Velkommen! Lenke til kommentar
DecAL Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Universet > Melkeveien > Tellus > Nordlige halvkule > Europa > Norge > Trøndelag > Steinkjer > Nordsidehaugen > Einar Solstads veg 42 > Andre etage > Første dør til Høyre > Velkommen! så det er der den perverse fyren som bruker gaffateip til bondage bor.. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Universet > Melkeveien > Tellus > Nordlige halvkule > Europa > Norge > Trøndelag > Steinkjer > Nordsidehaugen > Einar Solstads veg 42 > Andre etage > Første dør til Høyre > Velkommen! så det er der den perverse fyren som bruker gaffateip til bondage bor.. Lenke til kommentar
treant Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 universet-melkevn-jorda-europa-norge-hedmark-hamar-solvang!! stille sted:D Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Norge -> Buskerud -> Ringerike -> Sokna Flytter snart til Norge -> Buskerud -> Ringerike -> Hønefoss Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 kommer fra Asker - Billingstad nesten det samme her! Asker - Vardåsen Jeg bor nærme deg fra Vardåsen: bor i Asker - Engelsrud Oooooh! Kjenner jeg deg da...? Hva heter du og alder..? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) nesten det samme her! Asker - Vardåsen Bodde på Dikemark da jeg var liten. Bor nå i Oslo. Uff stakars deg!! Bodde du PÅ galninghuset eller?? ^^ Nei, men pappa jobber der! Endret 13. juli 2005 av Beistet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 nesten det samme her! Asker - Vardåsen Bodde på Dikemark da jeg var liten. Bor nå i Oslo. Uff stakars deg!! Bodde du PÅ galninghuset eller?? ^^ Nei, men pappa jobber der! HAHAHAHAHA!!! Dagens lille morralatter Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 låner Vegard sin.. Norge--->Østlandet---->Oslo--->Oslo øst--->Søndre Nordstrand--->Bjørndal Her bor jeg. Bodde ikke du i/rundt Gjøvik en gang i tiden..? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 oi, første Bergenser i tråden jeg da. Bergen -> Norge -> Landås Bergen---->norge? Den var artig. Er det et sted i Bergen som heter Norge, eller har en av oss driti seg ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Sande I Vestfold. Nabo huset til betel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå