NightWolfie Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Etter at jeg har innstalert daemon tools 3.47, restarter jeg pcen. Etter at jeg har logget meg på pcen igjen, rebooter den! Dette skjer hele tiden! Hva må jeg gjøre? (BTW) Dette peker ikke til warez og daemon tools er ikke ulovlig. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Du kan prøve og logge deg på i sikkerhetsmodus, og eventuelt få fjernet programmet på den måten! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 fekk eit lignadene problem med eit anna program. Pcen fekk blåskjerm etter ca. 10 sekunder i windows. Det eg gjorde var å bruke F8 under oppstart, sånn at du kan velge å starte i sikkerhetsmodus o.l (trur det er f8).. Og so velgte eg å starte opp igjen pcen før eg hadde instalert det programmet. Last ned den nyaste versjoen av Deamoen tools du Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Poenget mitt er at jeg skal ha og bruke programmet. Dessuten er 3.47 den nyeste versjonen. Men takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå