MissionMagnum Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Har tatt et bilde av hunden min i solnedgang og fikset litt på det i CS. Kommentarer MM Endret 9. juli 2005 av MissionMagnum Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Du legger ved bildene også, da? Lenke til kommentar
MissionMagnum Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Ja!! No fikk jeg det til MM Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tok meg den frihet å halvere bildestørrelsen av to grunner: Det blir mye klarere og man får bedre oversikten sånn. Syns bildet ga en god stemning, en slags morgenstemning (?), men fargene er alt for blasse, ganske sikkert pga. den sterke sola i mot. Vet heller ikke om jeg liker at du har sentrert hunden - kanskje ville det være mer interessant om du satte hunden mer ut til høyre, i det gylne snitt og samtidig fikk mer luft i blikkretningen. Lenke til kommentar
MissionMagnum Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Hei Berg, jeg er enig i det du sier men det var litt vanskelig å ikke enten få solen i senter eller hunden. MM Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hei fine bilder , men hvist poenget med bildene av og vise fram hunden har vi en bilde tråd for dyr som heter : Kjæledyret ditt! Modem Warning men hvist det var for og vise bilde tagnigs kunskaper så er jo dette rett plass synes det var intresange bilder og se på , var behagelige farger og hunde så tøff ut som bare sygge ( at den var svart) hvilket cam bruker du , mange mp her det ?? Lenke til kommentar
MissionMagnum Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Hei og takk for tilbakemelding! Jeg bruker et Minolta Dimage A1, 5mp. Er veldig fornøyd med kameraet, det som mangler er å kunne bytte objektiver. MM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå