danger_of_death Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Yoji var i alle fall overlegen, natta! Ye natta Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) OMG! hadde helt glemt at dette var i dag Gleda meg så sinnsykt til Yoji!) Men settene dukker vel opp på nettet snart Tom Harding sitt er btw ute alt hehe... 192 kbps. Yoji Biomehanika - Monochroma (Romeo Toscani Remix) Endret 10. juli 2005 av Feh Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Jepp du kommer akkuratt for sent for å få med deg Yoji. Men vekommen inn Jepp det blir snart lyst ute og The Prophet kommer opp snart. Glede meg. Endret 10. juli 2005 av danger_of_death Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ble det bra utover natta da? Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Ble det bra utover natta da? Heh ikke spør... Begynte å sove under The Phrophets mix. Og vokna litt senere i 4 tia og prøvde å opdatere litt da. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Nettop hørt igjennom Tom Harding sitt sett og jeg håper inderlig at resten av setta er like bra som han sitt Endret 10. juli 2005 av Feh Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Nettop hørt igjennom Tom Harding sitt sett og jeg håper inderlig at resten av setta er like bra som han sitt Hvor fikk du tak i det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nettop hørt igjennom Tom Harding sitt sett og jeg håper inderlig at resten av setta er like bra som han sitt Hvor fikk du tak i det? Lasta ned kanskje? Jeg venter bare på at en fyr skal svare meg så får meg mest trolig alle sammen unntatt the prophet tror jeg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) The Prophet- In The Mix 01. DJ Duro - Cocaine MF (2005 Remix) 02. DJ Duro vs. The Prophet - Not E-Nuff (Jump Remix) 03. ID 04. Superwave - Diff'rence (Blade Masters Remix) 05. Blademaster - Master Blade Deepack- In The Mix 01. Deepack vs. Luna - Stomper 02. ID 03. ID 04. Bass-D & King Matthew - Hold Me Now 05. Deepack vs. The Prophet - Wij Gaan Stampuh! 06. DJ F.R.A.N.K. - Funkin Serious 07. Deepack vs. Showtek - Rockin' Steady 08. Deepack - Here's Johnny (Brennan & Heart Remix) 09. DHHD - Funky Shit (Deepack Remix) 10. DJ Act - Sound of Bass (Deepack Remix) 11. Deepack - The Prophecy (Original Mix) 12. Rumble! ft. Duck Rules - Tricky Tricky (Hard Club Mix) Outblast - In The Mix 01. Da Remixer Project - Arise 2005 (Sam Punk`s Hard Royal Dance Remix) 02. The Prodigy - Smack My Bitch Up 03. 3 Steps Ahead - Strictly Business (Catscan & X-ess Love 'n Respect Mix) 04. Promo - Counter Attack 05. Promo - Up Yours 06. Menace II Society - Chronic Disorder 07. Evil Activities vs. Chaosphere - State Of Emergency 08. Dione - We Are Still Here 09. Catscan - The Agency 10. Ophidian - Butterfly (VIP edit) 11. Distortion & MC R.A.W. Meets Bass-D & King Mattew - Raveworld 12. Placid K - G-Member 13. The Stunned Guys & DJ Paul - Thrillseeka (Original Mix) 14. Outblast & Korsakoff - Unleash The Beast 15. Outblast - Masters Symphony 16. Nosferatu & Ophidian - Psychiatric Ass 17. Base Alert - Zoo 18. Noize Suppressor - Bone Crusher 19. Jappo vs. Lancinhouse - EXLXAXL (Neophyte vs. Evil Activities Remix) 20. G-Shock - Demons (Promo Remix) 21. Catscan - Mindfull Candy 22. Braincrash - Hardsequence 23. Digital Boy vs. Promo - Serious Damage 24. Hard Creation - I Will Have That Power! 25. Neophyte & The Stunned Guys - Army Of Hardcore 26. DJ Paul & Teenage Warning - Brohymn 27. 3 Steps Ahead - Drop It --- Han som tok ID på the Prophet gav opp, derfor få sanger der.. --- Forøverig råder jeg deg til å oppdatere Tom Hardings og Yojis sett! Endret 10. juli 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Har fått tak i alle settene nå Yoji sitt var jo bare hæla i taket og tenna i parketten! Da snakker vi Yoji Biomehanika in full effect.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har fått tak i alle settene nå Yoji sitt var jo bare hæla i taket og tenna i parketten! Da snakker vi Yoji Biomehanika in full effect.. Jeg vil også ha Yojis!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Nå har jeg skaffa meg de fleste av settene!! De er jo bare diggbare.. Jeg har fått helt dilla på den siste som Yoji spilte! Euromasters - Amsterdam Waar Lech Dat Dan (Yoji Biomehanika Remix) EDIT: adda sangen Endret 15. juli 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Min favoritt sang av alle de jeg hørte i SB2005 må være en som Tom Harding spillte. Rumble and Maddox - Party people Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Min favoritt sang av alle de jeg hørte i SB2005 må være en som Tom Harding spillte. Rumble and Maddox - Party people Jeg syns ikke det er den beste i settet til Tom Harding, eller hele Black.. I Tom Hardings set likte jeg best Rob Tiserra and Guyver - Feel The Drums!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå