Gå til innhold

Archos Gmini 400 eller Sony HD-5?

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid ønsket meg ny mp3, da min muvo med 128mb ikke har så veldig god plass så trenger jeg ny. Og nå som jeg har solgt wow til lillebroren min har jeg penger til det.

Står mellom de to, trenger hjelp til å bestemme, jeg har ikke prøvd noen av dem, eller andre hd baserte spillere for den saks skyld. Ramser opp fordeler ulemper med de to sånn jeg ser det. Jeg trenger en spiller med mye plass, god kvalitet, god lydkvalitet, noe som gir cred, noe som får ipod til e så ut som en kassetspiller.

Archos Gmini 400:

+2,2" lcd skjerm med farger

+Kan se video

+Kan spille spill

+Kan endre navn etc på sangene uten bruk av pc

-Stor i forhold til hd-5

-Litt liten skjerm til å se film på

-Ikke særlig pen

-Lite vits med spill da man ikke kan høre på musikk samtidig

-Liten batteritid i forhold til hd-5, og spesielt dårlig hvis man ser på film

Sony HD-5:

+Liten, lett og tøff!

+Lang batteritid

+Jeg har allerde en sony kontroll som jeg kan bruke med denne

+200kr billigere enn gmini pga helgetilbud

+Kan lage spillelister

-Sonic Stage!!! AAAAAAARRRRGHH!!!! :wallbash:

-Kan ikke se film som på gmini

-Har ikke fargeskjerm som gmini

-Kan ikke spille spill som gmini

Dette er sånn jeg ser det. Er åpen for andre forslag i samme prisklasse, er ikke 100% nødvendig med 20gb, men hvis jeg finner et par nye band som jeg liker blir det fort noen gb til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har sony og veldig fornøyd med den, kan bare liste opp ting til sony sin spiller da jeg ikke kjenner til archos sin men de skal oxo være ganske bra.

Sonic stage suger ja! men bruker du virkelig så mye tid på den at den bør være et irritasjonsmoment? Den støtter mp3 men ikke wma (obs, obs) gjør automatisk wma til actrac fil når du overfører.

Altså bare overfør alle låtene dine i en omgang. tar noen timer (har usb1.1 jeg) så slipper du å se programmet igjen på en god stund.

Lenke til kommentar

På minidioscen min kræsjer det veldig fote når jeg overfører, og det dumme programmet finner ikke alle sangene jeg har i mappa jeg forteller det å lete, og så legger det dem i helt rare rekkefølger, og har ofte ikke navn. Kan være minidiscen sin feil at det skjærer seg under overføring, og at jeg gjør noe galt når jeg søker etter musikkfiler da. Men er sikkert veldig gøy å se flm eller tv seriser i friminuttene på skolen, men er jo veldig liten battertitid da, men så varer jo ikke friminuttene altfor lenge da, men så er skjermen litt liten da, og i laber kvalitet sikkert. Blir vanskelig valg dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...