Gå til innhold

Hercules in New York, sett den?

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi oi .. Denne har jeg sett.. og den er skrekkelig dårlig.. Arnolds første film om jeg ikke husker feil!!

I 1970 var ikke Arnie annet enn en lite kjent østeriksk bodybuilder som hadde vunnet et par Mr.Universe, så det er nok ikke så rart at filmen er dårlig.

Arnold Schwarzeneggers gamle forbilde, Bill Pearl forsøkte seg også på en B-film på 70-tallet, ironisk nok spillte han en cowboy, når han egentlig var indianer.

Lenke til kommentar

He he den Hercules filmen med Arnold er så dårlig selv om jeg er fan av mannen men seriøst, alt han sier i hele filmen er jo nesten: "Why not, I am Hercules" :roll:

Hm veldig rart at jeg aldri har hørt om Red Sonja, må nok ha denne i samlingen. :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Ja Hercules i New York er UFATTELIG DÅRLIG.

Husker en kompis kjøpte den kun fordi han er Arnold-fan helt inn til ryggmargen, og til og med han ble så skuffa at det ikke er mulig osv. Denne filmen burde alle styre unna, den er faktisk så fælt lavbudsjetta og gjennomsyra dritdårlig at det er latterlig.

-6/6 :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ja Hercules i New York er UFATTELIG DÅRLIG.

Husker en kompis kjøpte den kun fordi han er Arnold-fan helt inn til ryggmargen, og til og med han ble så skuffa at det ikke er mulig osv. Denne filmen burde alle styre unna, den er faktisk så fælt lavbudsjetta og gjennomsyra dritdårlig at det er latterlig.

-6/6 :thumbdown:

Nettopp derfor den er fantastik. Men, smaken er som baken. :--D

"he's not Hercules. I am Hercules... Look. *Arnold tar bodybuilderpose*"

ahehhahehhahhheahh

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dette er den verste/beste Arnold-filmen. Hysterisk morsom men også den desiderte dårligste filmen jeg har sett. Denne får Ed Woods Plan 9 til å minne om Gudfaren og Arnold gjør kanskje verdens verste skuespillerprestasjon. Et spedbarn kunne gjort det bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...