fargoth Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Etter å ha sett filmen Red Sonja ble jeg hektet på Arnold filmer av heller tvilsom kvalitet. Derfor har jeg i dag gått til anskaffelse av filmen Hercules in New York. Noen som har sett denne filmen, eller har anbefalinger om andre filmer med Arnold, som holder samme kvalitet? Edit: Skrivefeil Endret 23. juli 2007 av fargoth Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Mm.. Red Sonja.. Conan the destroyer og Conan the barbarian, Stay hungry. Det er vel de jeg har sett av de gamle. Stay hungry var så dårlig at jeg ikke orket å se hele. Det er faktisk bare en par-tre uker siden jeg så Conan the barbarian sist. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Oi oi .. Denne har jeg sett.. og den er skrekkelig dårlig.. Arnolds første film om jeg ikke husker feil!! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Oi oi .. Denne har jeg sett.. og den er skrekkelig dårlig.. Arnolds første film om jeg ikke husker feil!! I 1970 var ikke Arnie annet enn en lite kjent østeriksk bodybuilder som hadde vunnet et par Mr.Universe, så det er nok ikke så rart at filmen er dårlig. Arnold Schwarzeneggers gamle forbilde, Bill Pearl forsøkte seg også på en B-film på 70-tallet, ironisk nok spillte han en cowboy, når han egentlig var indianer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvis man er skikkelig Arnold-fan, så liker man nok denne filmen. Jeg og kammeratene mine storkoser oss med den. Men for all del, den er skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) He he den Hercules filmen med Arnold er så dårlig selv om jeg er fan av mannen men seriøst, alt han sier i hele filmen er jo nesten: "Why not, I am Hercules" Hm veldig rart at jeg aldri har hørt om Red Sonja, må nok ha denne i samlingen. Endret 11. juli 2005 av Wooho Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hercules in New York er FANTASTISK. Arnold er enorm og engelsken hans er på nivå med en 5-åring. Bedre blir det ikke. :-D Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ja Hercules i New York er UFATTELIG DÅRLIG. Husker en kompis kjøpte den kun fordi han er Arnold-fan helt inn til ryggmargen, og til og med han ble så skuffa at det ikke er mulig osv. Denne filmen burde alle styre unna, den er faktisk så fælt lavbudsjetta og gjennomsyra dritdårlig at det er latterlig. -6/6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Liker når Zeus kaster "lightning bolts" og du faktisk ser tydelig at det er bøyde jernstenger med maling på Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ja Hercules i New York er UFATTELIG DÅRLIG.Husker en kompis kjøpte den kun fordi han er Arnold-fan helt inn til ryggmargen, og til og med han ble så skuffa at det ikke er mulig osv. Denne filmen burde alle styre unna, den er faktisk så fælt lavbudsjetta og gjennomsyra dritdårlig at det er latterlig. -6/6 Nettopp derfor den er fantastik. Men, smaken er som baken. :--D "he's not Hercules. I am Hercules... Look. *Arnold tar bodybuilderpose*" ahehhahehhahhheahh Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Haahha ja jeg veit. Det er helt for jævelig. Men filmen er verdt en titt sånt sett, du får en god latter og får ristet på hodet et par ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Dette er den verste/beste Arnold-filmen. Hysterisk morsom men også den desiderte dårligste filmen jeg har sett. Denne får Ed Woods Plan 9 til å minne om Gudfaren og Arnold gjør kanskje verdens verste skuespillerprestasjon. Et spedbarn kunne gjort det bedre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Denne får Ed Woods Plan 9 til å minne om Gudfaren og Arnold gjør kanskje verdens verste skuespillerprestasjon. RIP Bela. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Farfar kjøpte den til meg en gang. Hehe. Det var jo veldig snilt av han da, han mente det jo godt. Jeg for min del likte ikke filmen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå