Gå til innhold

Oppgradere skjermkort for bærbar PC?

Anbefalte innlegg

Y0. Dama mi har av en eller annen grunn blitt hektet på World of Warcraft. Problemet er at vi bare har én ordentlig PC det funker på (min). Dette gjør at det blir litt busting og fighting om hvem som skal få spille når. Jeg har tenkt at det må finnes en løsniing på dette...

Dama har en relativt bra laptop fra Fujitsu-Siemens (1,4 Centrino, 512 MB ram etc). I utgangspunktet burde dette gå greit for å kjøre WoW på medium settings. Dessverre suger skjermkortet noe sinnsykt.

Mitt spørsmål er derfor følgende: Kan dette oppgraderes? Går det an å sette inn noe ATI/NVIDIA greier som gjør at spillet kan kjøres, og jeg får maskinen min tilbake?

Athelas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er svært få bærbare som har muligheten til å oppgradere grafikkløsningen. Hvis du har maks flaks så går det på hennes bærbare. Hvilket merke og modell er det? Har du sjekket om det er mulig via produsentens hjemmeside?

Siden det er lite sansynlig at grafikkløsningen kan oppgraderes så får dere prøve å sette opp en "timeplan" for hvem som får bruke PCen når. Håper det gir mindre krangling. ;)

Ellers så kan det være en (dyr) løsning å selge PCen og kjøpe en ny med grafikk som duger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...