Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Funker ikke og jeg vet ikke hvorfor

Anbefalte innlegg

Jeg gikk vekk fra pcn, og når jeg kom til bake hadde den slått seg av, når jeg starter den på ny så kommer Windows XP "loading" altså logoen før inloggingen til brukerene. men jeg kommer aldri inn til der jeg velger bruker, der restarter maskinen seg og gjør det samme igjen, funker heller ikke i sikkerhetsmodus.

Hva skal jeg gjøre?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje det er noe som er defekt... Lån ram og skjermkort av en kompis og prøv å se om det funker da...

men jeg kan ikke det nå.. jeg har spørt før og de har ikke hatt det.. hadde det vert skjermkortet ville vel jeg alri sett noen ting. det står inne på bios at RAM brikka er heilt fin.

Lenke til kommentar

Hadde samme problem med min gamle PC for noen måneder siden. Prøve også å installere XP på nytt, det gikk ikke for meg, for han prøvde å finne den gamle XP-installasjonen før han installerte den nye XPen, og da klikka den. Da jeg fikk han til å hoppe over å lete etter den gamle, stoppa han på formateringa. Så jeg satt inn en KNOPPIX-CD, fikk ut all informasjonen jeg hadde lyst å bevare (kopierte over nettverket), og kjøpe meg en ny HDD. Nå fungerer alt fett! ;)

Lykke til! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...