Ksungam Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Holder nå på igjen med (guess what?!) en mini cs film igjen, så er problemet at jeg vet ikke hvordan jeg skal få dempa lyden fra full lyd til ingenting i løpet av et par sekunder. Valgte å putte denne her siden jeg vet det er flere her med peil på vegas, så pls om du vet, tell me! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hva med : http://forum.hardware.no/index.php?showforum=83 ? Dette har vel minimalt med CS å gjøre... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Flyttes fra CS til videoredigering. Begrunnelsen står i innlegget over. Lenke til kommentar
kontratenor Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 ...så er problemet at jeg vet ikke hvordan jeg skal få dempa lyden fra full lyd til ingenting i løpet av et par sekunder. Høyreklikk på det lydsporet som skal dempes, klikk på "Insert/Remove Envelope" -->"Volume" Da kommer det opp en blå strek gjennom hele sporet. Ved å høyreklikke på streken, så kan du legge til punkter (Add point) og plassere dem slik du selv ønsker Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 ...så er problemet at jeg vet ikke hvordan jeg skal få dempa lyden fra full lyd til ingenting i løpet av et par sekunder. Høyreklikk på det lydsporet som skal dempes, klikk på "Insert/Remove Envelope" -->"Volume" Da kommer det opp en blå strek gjennom hele sporet. Ved å høyreklikke på streken, så kan du legge til punkter (Add point) og plassere dem slik du selv ønsker Dette var det som kom da. Fant ikke noe "Insert/Remove Envelope" Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Velg Insert (i verktøylinja øverst) - Audio Envelope Du kan jo også bruke den innebygde help funksjonen i programmet . Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Velg Insert (i verktøylinja øverst) - Audio Envelope Du kan jo også bruke den innebygde help funksjonen i programmet . Takk så mye begge to! Hva skulle jeg vel gjort uten hw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå