Gå til innhold

Grafikk som er rar? trenger hjelp.

Muic

Anbefalte innlegg

Det er noe serriøst rart med grafikken på skjermen min. jeg skulle spille SOF 2. fant fort ut at jeg ikke kunne kjøre mer en 30-60 fps, på middels grafikk oppløsning. jeg har geforce 3 ti 200 og athlon 1900+, 512 mb ram +++ det man trenger for å kjøre det mer en glatt nok. Hmm, dette var rart tenkte jeg. Jeg prøvde andre spill også. der var det det samme. Jeg skiftet alle drivere, ingenting ble bedre. Kjørte 3d mark og fikk 6700 points, som jeg skal få. Formater hvar det en som sa, og det gjorde jeg. Etter det var det bedre, fpsen var grei, men bildet flimrer på en måte når jeg beveger musa, og det er tendenser til hakking. det var det også før formatering. Det som er rart er at noen spill er verre en andre. Reinstalle spill funker heller ikke. 3D kortet funker helt fint, har prøvd et annet ikedan som ike ga noe virkning. Mitt fungerer fint i en kompis sin PC. Skjermen er det heller ikkenoe galt med. Noen som har ideer til hva jeg kan prøve???

Må også si at dette problemet kom helt pluttselig, uten att jeg hadde gjort noe som helst med instillinger?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...