Bornslip Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Er ikke så lang denne her, bare en kort chill sommerjingle... Enjoy Tilbakemeldinger hadde ikke vært dumt Summer Chills EDIT: Til de som er interessert i mer, så ligger det noen småprosjekter her! Endret 9. juli 2005 av Bornslip Lenke til kommentar
si_men Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 UTROLIG chill låt Det var akkuratt det jeg trengte nå ass en skikelig slappe av låt til og roe ned nervene Den var utrolig bra etter min mening har du laget den på pc?? Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Jepp, ble litt inspirert av alt go'været, så jeg satt meg ned med Reason i kveld Takk for positiv tilbakemelding forresten Lenke til kommentar
si_men Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) du må lage flere sanger da og lage plate, og bli masse billiarder Endret 9. juli 2005 av si_men Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Deilig musikk å slappe av til. Btw. hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 du må lage flere sanger da og lage plate, og bli masse billiarder Har laget mange sanger som ligger på Harddisken min, kan godt gi deg noen linker på PM om du vil Og til Rune_F, jeg bruker Reason 3.0 Lenke til kommentar
si_men Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Har laget mange sanger som ligger på Harddisken min, kan godt gi deg noen linker på PM om du vil Ja gjør det Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Hvilken toneart? Konge sang forresten C#? Endret 9. juli 2005 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Hvilken toneart? Konge sang forresten C#? Takk takk Ikke spør meg om toneart, jeg kan null niks om toner og whatnot, jeg lager musikk på gehør Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvilken toneart? Konge sang forresten C#? Takk takk Ikke spør meg om toneart, jeg kan null niks om toner og whatnot, jeg lager musikk på gehør hehe, jeg vil bestemt tro at det er C#(Ciss) den går i Hehe sitter å Runker løs på gitaren til den nemlig:P mulig jeglager en liten Guitar add on remix:p Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Hvilken toneart? Konge sang forresten C#? Takk takk Ikke spør meg om toneart, jeg kan null niks om toner og whatnot, jeg lager musikk på gehør hehe, jeg vil bestemt tro at det er C#(Ciss) den går i Hehe sitter å Runker løs på gitaren til den nemlig:P mulig jeglager en liten Guitar add on remix:p Hehe, høres morsomt ut, du må ta det opp og la meg høre da hvis det blir noe av det Sjekk forresten post #1 nå, la ut link til noen andre låter jeg har laget også Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 SELVSAGT skal du få høre, det er jo tross alt din låt, hehe... Men du tok det opp i kun Reason right? Alt sammen er MIDI med andre ord? Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 SELVSAGT skal du få høre, det er jo tross alt din låt, hehe... Men du tok det opp i kun Reason right? Alt sammen er MIDI med andre ord? Alt er programert i Reason ja, hvis det var det du lurte på Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 SELVSAGT skal du få høre, det er jo tross alt din låt, hehe... Men du tok det opp i kun Reason right? Alt sammen er MIDI med andre ord? Alt er programert i Reason ja, hvis det var det du lurte på og du brukte MIDI keyboard eller? Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 SELVSAGT skal du få høre, det er jo tross alt din låt, hehe... Men du tok det opp i kun Reason right? Alt sammen er MIDI med andre ord? Alt er programert i Reason ja, hvis det var det du lurte på og du brukte MIDI keyboard eller? Jepp, har et bilde av "studioet" mitt her... Du ser litt av keyboardet jeg bruker Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 SELVSAGT skal du få høre, det er jo tross alt din låt, hehe... Men du tok det opp i kun Reason right? Alt sammen er MIDI med andre ord? Alt er programert i Reason ja, hvis det var det du lurte på og du brukte MIDI keyboard eller? Jepp, har et bilde av "studioet" mitt her... Du ser litt av keyboardet jeg bruker det Midi keyboardet der har en veldig god kamerat av meg en bandmate for å være nøyaktig Også ser jeg du har et m-audio lydkort, funker det bra eller? jeg vurderer å skaffe meg et slikt et nemelig, fastrack eller mobilpre om jeg husker navnene riktig... Hvordan er du fornøyd med lydkortet egentlig? Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Hvordan er du fornøyd med lydkortet egentlig? Det kortet jeg har heter Audiophile USB, funker veldig bra til mitt bruk, med tanke på at jeg har en laptop... Da er det ganske nødvendig med eksternt lydkort. Kjører fint med ASIO drivere og kan få ganske tilfredstillende latency, men hvis du kjører en stasjonær finnes det langt bedre lydkort enn det jeg har. Finnes flere andre kort som er bedre til eksternt bruk også, men som sagt, Audiophile er helt genialt til mitt bruk Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvordan er du fornøyd med lydkortet egentlig? Det kortet jeg har heter Audiophile USB, funker veldig bra til mitt bruk, med tanke på at jeg har en laptop... Da er det ganske nødvendig med eksternt lydkort. Kjører fint med ASIO drivere og kan få ganske tilfredstillende latency, men hvis du kjører en stasjonær finnes det langt bedre lydkort enn det jeg har. Finnes flere andre kort som er bedre til eksternt bruk også, men som sagt, Audiophile er helt genialt til mitt bruk ok jeg skjønner, joda jeg har stasjonær nå... faktum er bare det at jeg i løpet av neste år kanskje skaffer meg en Apple Powerbook, og da trenger jeg jo et eksternt kort... Kan man eventuelt putte det interne kortet inn i en "boks" slik at det blir eksternt, slik som med hardisker tenker jeg på... Ellers hadde det vært veldig greiet med Gitar og mikk rett inn da... Jeg driver å skal ha meg kort nemlig:P Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 ok jeg skjønner, joda jeg har stasjonær nå... faktum er bare det at jeg i løpet av neste år kanskje skaffer meg en Apple Powerbook, og da trenger jeg jo et eksternt kort... Kan man eventuelt putte det interne kortet inn i en "boks" slik at det blir eksternt, slik som med hardisker tenker jeg på... Ellers hadde det vært veldig greiet med Gitar og mikk rett inn da... Jeg driver å skal ha meg kort nemlig:P Audiophile kortet har mer enn nok innganger for den "vanlige" data-musikeren, men det jeg anbefaler deg å gjøre er å finne ut hva du egentlig trenger av funksjoner og innganger, så finne potensielle kort, og lese omtaler på dem Men bare så det er sagt, ingenting slår å ta med laptopen i en park om sommeren, sitte på gresset med headphones på øra og mekke musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå