slakkis Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Har et surt problem relatert til cs som jeg lurer på om noen har peil på!.. Det har seg slik at når jeg joiner en server, så hender det av og til at maskina klikker! Den klikker på den måten at jeg kommer halvveis inn i cs og halvveis inn i windows. Og der henger den. Startlinja er oppstykket. Med svart firkant oppi venstre hjørne!! Og slik står den i flere minutter før det kommer opp at hl.exe har et problem og avsluttes, hvis jeg da ikke går inn på ctrl+alt+del og avslutter manuelt! Er et helsinkes surt! Har noen peil?? Jeg bruker win xp pro, med maskina som står nedenfor her! Jeg har reinstallert windowsen av andre grunner, har sett at problemer fortsatte. Har også prøvd forskjellige drivere til skjermkortet! Ikke nøl med å svare hvis noen har peil eller forslag. Dette forekommer for hyppig til at jeg kan akseptere det!.. :smile: Skjer etter andre eller tredje gangen jeg skal joine ny server, slår aldri feil der:) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg oppdaget at Telenors ADSL-programvare skapte problemer med Half-life/CS/DoD. Byttet den ut med RASPPPoE. Hva har du? Lenke til kommentar
slakkis Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg jeg har et eicon diva ISDN-kort.. Bruker driverne som xp installerte for meg Lenke til kommentar
DivX Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 har du lasta ned oppdateringa til telenor Adsl ? som skal fixe problemet med store vedlegg ved mail og sånt dritt ? Jeg gjorde det og da klikka pc'en min i Cs.. Kanskje det har omvendt effekt på deg ? glem det.. så du hadde isdn... [ Denne Melding var redigert av: DivX på 2002-07-28 20:05 ] Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Får noe lignende, men er kanskje ikke så hyppig siden jeg ikke blir plaget av det. Unntatt før compo eller matcher, da er det ganske kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå