Lars-H Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 savner noe å drikke på nå.. Kunne trengt det.. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Savner bestevenninnen min. Hun er i Australia Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Savner det å ha en venninne. Jenter er lettere å prate med på mange måter. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Savner det å ha en venninne. Jenter er lettere å prate med på mange måter. 5933460[/snapback] Enig der. Heldigvis holder jeg og en venninne kontakten på MSN selv om vi har flyttet langt fra hverandre nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg har ikke det lengre heller. Blæ. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Savner den tiden livet var problemfritt og enkelt.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Savner ei jente jeg =/ Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Savner den tiden livet var problemfritt og enkelt.. 5933843[/snapback] me2... EDIT: hmm den dumme 14 tegns reglen er en plage av og til Endret 17. april 2006 av Firesky Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Savner eksen min mest av alt. Også savner jeg ungdomsskolen, å bo hjemme, grunnkurs, scooteren min som ble påkjørt av en skropel, å ha mobil som funker, ha skikkelig gode venner, at folk ringer til meg utenom når de trenger skyss. Tja.. life's a bitch. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Noen å være glad i :/ Når jeg først har connectet med noen og føler at alt klikker, så er jeg for lite frempå og direkte til at det noensinne blir noe mer enn et vennskap, så blir hun snappet foran nesa på meg :/ The same old story repeats itself. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Noen å være glad i :/ Når jeg først har connectet med noen og føler at alt klikker, så er jeg for lite frempå og direkte til at det noensinne blir noe mer enn et vennskap, så blir hun snappet foran nesa på meg :/ The same old story repeats itself. 5938183[/snapback] helt samme historien for meg når jenter først er frampå med meg, blir jeg ikke klar over det før etterpå, da er det for sent har en del kontakt med ei i klassen nå, får se hva som skjer... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har ikke problemer med å forstå at jenter er frempå, jeg får aldri meg selv til å gjøre noe utav det. Når jeg først tar det første steget, er det enten i fylla eller som et "nådesstup" der jeg bare hopper i det. Og hver gang jeg prøver å få meg selv til å gjøre det, blir det bare verre. Og jeg er pisslei av små forhold man vet aldri vil vare, jeg vil ha noe varig. Puling, klining og tanketomme diskusjoner begynner jeg å bli passe lei av, i grunn. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg savner friheten og uskylden i barndommen.Jeg savner troen på en "bedre morgendag". Jeg savner alle vennene eg har mistet kontakten med i løpet av årene. Jeg savner alle de perfekte øyeblikkene som jeg aldri vil kunne gjenskape, men som kun sitter løst i minnet mitt. Jeg savner skrubbsår på knærne og gress flekker på albuene. Jeg savner klinkekulene mine. Jeg savner alle de barnslige lekene som var så fantastisk utmattende. Jeg savner det lille barnerommet jeg delte med tvilling-søsteren min og køy-sengen våres. Jeg savner nærheten og forståelsen jeg fikk fra foreldrene min før. Jeg savner det å løpe barfot rundt i gresset uten den minste bekymring i livet. Jeg savner all tiden som har gått, i går, for gårs, fortiden! ...og mest av alt savner jeg den delen av meg som er vekke for alltid. 4683463[/snapback] Jeg savner denne personen. Var mye orddelingsfeil på den tiden jah. Og blanding av jeg/eg. Noen ting forandrer seg aldri Lenke til kommentar
Pepsi-Max Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Savner noen som ser meg og bryr seg om meg Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Savner det å ha en venninne. Jenter er lettere å prate med på mange måter. 5933460[/snapback] Enig der. Heldigvis holder jeg og en venninne kontakten på MSN selv om vi har flyttet langt fra hverandre nå. 5933497[/snapback] Samme her, men i Australia er døgnet "litt" annerledes enn her. Typ at det blir vanskelig å få snakket med henne live. Men hun kommer hjem i starten av august iallefall. Dog er ikke savnet noe mindre akkurat nå. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Savner dama som jeg ikke får se før den 4.mai. Lenke til kommentar
chris Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Savner den tiden livet var problemfritt og enkelt.. 5933843[/snapback] Ahh..ja, tiden da man var lykkeliguvitende Men livet er da bra uansett, det meste går seg til. Lenke til kommentar
Hunnerkongen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Savner det å være trøtt Venloooooooo Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Savner den tiden livet var problemfritt og enkelt.. 5933843[/snapback] Tro meg, livet ditt er faktisk problemfritt og enkelt. Da sier jeg god natt og morna. Det var kos. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Savner en vedlig koselig kamerat. Chatter med han nå, men han skulle hente noe, så nå må jeg vente. Kjeder meg Hehe Endret 22. april 2006 av _Adler_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå