:---{D Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg savner et liv uten bekymringer. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Savner ferien second that Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Savner ferien second that third that! savner alle i familien som er gått bort. savner alle bildene som var på min knuste mc60... savner mopeden min (får den tilbake i dag da). savner den 24 pakkningen med colabokser som jeg har drukket opp. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Savner ferien Jeg savner skolen. (har ikke begynt ennda) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Savner ferien Jeg savner skolen. (har ikke begynt ennda) Kan vi bytte? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Savner Polen. Er ingenting som er kjekkere enn det landet og folkene der.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nå savner jeg ferien, gleda meg til skolen igjen helt til etter skolen i dag første ordentlige dagen..huff.. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg savner en jeg liker veldig godt:D....I natt Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Savner kjæresten min ofte. Syns eg ser han for sjelden, men vil joh ikke mase it's hard on your own, but it's even harder when you're two ... hm..sorry til de som syns eg har ett luksus prob. Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Savner kjæresten min ofte. Syns eg ser han for sjelden, men vil joh ikke mase it's hard on your own, but it's even harder when you're two ... hm..sorry til de som syns eg har ett luksus prob. vet det ikke er lett =/ men det hjelper og være åpne å snakke sammen selv di små ting hjelper i lengden.... Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Savner tiden da xboxen funket, spesielt nå når jeg har fått Conflict: Desert Storm Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg savner et liv uten bekymringer. ill second that. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Savner mitt gamle liv med det superbra nabolaget med alle vennene mine osv.. Savner også en å dele livet med.. Du er der, men vet ikke om mine tanker om deg.. *Whine* Savner også ett liv med rikdom osv.. men det ordner seg vel snart håper jeg.. verre med det andre tror jeg.. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Savner sultfølelse ...savner å være frisk..! Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Savner sultfølelse ...savner å være frisk..! ekke kult å ikke være frisk =/ *trøst ossen syk er du? siden du ikke har sultfølese? Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Savner den øyeblikket der jeg glemmer alle bekymringer.Plutselig sier det bare klikk, så gliser du bare som helvete... Ellers savner jeg penger,den jeg liker,slektninger i Vietnam og Ed Edd n Eddy Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Savner sultfølelse ...savner å være frisk..! ekke kult å ikke være frisk =/ *trøst ossen syk er du? siden du ikke har sultfølese? Kvalm når eg spiser og ikke spiser. Et eller annet som e gale med øynene mine, gjør vondt når eg ser opp/ned eller til siden. Har feber..veksler mellom å fryse så eg hakker tenner til å svette noe helt sjukt..vondt i ryggen..vondt i hodet Eg e nødt til å bli frisk til mandag. Kan ikke begynne skoleåret med å få masse fravær... Fest i nabolaget i dag oxo som eg garantert ikke kan være med på. Altså blir eg sittende aleine på en lørdagskveld og syns synd på meg sjøl. Savner kjæresten min..muff..men kan ikke risikere og smitte han..desuten ser eg fæl ut no nesj. Ut av sengen og lete etter mer medisin ! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har hjemlengsel, jeg savner vennene mine! Blir ikke noe bedre av at jeg vet at mange av dem har flyttet når jeg kommer hjem om et år. Dessuten savner jeg en venninne av meg som jeg dessverre ødela forholdet mitt til. Klarer bestandig å rote det til på en eller annen måte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå