hifgad Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Jeg savner en slank kropp som jeg forsåvidt aldri har hatt. Jeg savner også lukten av et godt brukt bankkort. Jeg savner også skolen, for jøss, ferie er kjedelig. Jeg savner også firheten med å gå uskole. Jeg savner vel kanskje vinteren? Jeg savner den tiden hvor spill ikke trengte lord pscYho gfxcard. Jeg savner farmor. Jeg savner ett yrke. Hmm, savner jeg mere da? Jeg savner vel den tiden jeg var god i fotball. Jeg savner vel også å ikke være avhengig av snus. Jeg savner også dagen etter pappa ble 50år, mye øl jo. Jeg savner Iron Maiden i Norge. Jeg savner også noe bra på TV'n. Akkurat nå savner jeg søvn, og det skal jeg gjøre noe med. Endret 16. juli 2005 av bos5e Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 leg er lei, lei, lei av og være her i oslo og jobbe, nå sinnsykt også, vil hjem hjem hejm!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg savner friheten og uskylden i barndommen. Jeg savner troen på en "bedre morgendag". Jeg savner alle vennene eg har mistet kontakten med i løpet av årene. Jeg savner alle de perfekte øyeblikkene som jeg aldri vil kunne gjenskape, men som kun sitter løst i minnet mitt. Jeg savner skrubbsår på knærne og gress flekker på albuene. Jeg savner klinkekulene mine. Jeg savner alle de barnslige lekene som var så fantastisk utmattende. Jeg savner det lille barnerommet jeg delte med tvilling-søsteren min og køy-sengen våres. Jeg savner nærheten og forståelsen jeg fikk fra foreldrene min før. Jeg savner det å løpe barfot rundt i gresset uten den minste bekymring i livet. Jeg savner all tiden som har gått, i går, for gårs, fortiden! ...og mest av alt savner jeg den delen av meg som er vekke for alltid. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Savner den tiden da jenter bare var noe man lo av i gymmen Savner den tiden da jeg kunne spise hva jeg ville når jeg ville Savner den tiden da Simpsons begynte 1510, akkurat når jeg kom hjem fra skolen Savner den tiden da en stil på 2 sider hørtes mye ut Savner den tiden da man kunne kjøre rattkjelke uten å bli sett rart på Savner den tiden da Dan Børge ikke var populær Savner den tiden da øl og sprit kunne drikkes med god samvittighet Savner den tiden da jeg hadde fast dame Savner den tiden da 100 kr var alle pengene i verden Savner den tiden da puberteten ikke hadde satt inn. Men mest av alt så savner jeg min Audi 90 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Savner den tiden da boller var tøft. Livet var sabla enkelt da. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kjæresten (som jeg ikke har ) Mer sommer Mer penger Bedre PC. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Savner vinteren Ditto. Dittohead. Nei, herregud. Vinter betyr 5 plussgrader og regn, isete bakker og innpakkede småjenter. Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Savner vinteren Ditto. Dittohead. Nei, herregud. Vinter betyr 5 plussgrader og regn, isete bakker og innpakkede småjenter. nå DET er kjipt, enig med LarsP. men det er vel ikke akuratt mange jenter i bardfoss at det gjør no Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Savner ikke vinteren, men savner Eikedalen med 1m. nysnø. Som det var i fjor. Savner Spania, lyst å dra ned igjen til sol og varme og gode resturanter. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vinter er koselig det, bare det ikke er så ***** kaldt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Savner en å holde rundt og kose med. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg savner å ha det bra. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg savner dama. Jeg savner det og kunne ha økonomisk trygghet. Jeg savner å ha en jobb. Jeg savner fattern. Jeg savner det å sove. Og det skal også jeg gjøre noe med snart. (Går på 30nde timen nå) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Savner livet på tidlig barneskole. Ingen bekymringer om penger, jenter, fremtid, noe som helst. Også savner jeg mopeden min... Og tiden før hw.no var en del av livet mitt. Endret 17. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Savner flere poster i denne tråden.... Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Savner en å holde rundt og kose med. Jeg også Lenke til kommentar
zarz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vinter er koselig det, bare det ikke er så ***** kaldt. Jepp + at det ikke er bare sørpe og lite snø.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 på meg virker det som folk som har svart på denne tråden savner de nære tingene; personer som en gang stod nær (eller forhåpentligvis skal stå nære). selv er jeg ikke så annerledes. som nydumpet savner jeg noen jeg kan krype inntill om kvelden, ei jeg kan holde rundt og være glad i... Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Savner en å holde rundt og kose med. Jeg også Samme her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå