SumSar Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Savner en person som bor på andre siden av landet. Samme her, avstander er irriterende saker. Vet, men heldigvis skal jeg reise nedover i august. Ta deg en tur dit du vil du også. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Savner en person som bor på andre siden av landet. Samme her, avstander er irriterende saker. Blir med på den, men lenge leve Internett og offentlig transport. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 savner dama som skal være borte fra meg i nesten 1.5 mnd... Savner også å ha venner...veldig lenge siden jeg hadde noe jeg kunne kalle venn eller kompis... Savner å drikke meg skikkelig dritings på en kjempe svær hjemme fest med masse fulle folk som vimser rundt... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Savner en person som bor på andre siden av landet. Samme her, avstander er irriterende saker. Blir med på den, men lenge leve Internett og offentlig transport. Amen! Lenke til kommentar
zarz Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg savner noen jeg ikke har møtt ennda. Samme her Må klare meg uten å snakke med henne på flere uker! Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg savner en snill og søt jente som også er intelligent og morsom å være sammen med. Ellers savner jeg venstre beinet og begge armene mine da jeg mista dem i krigen. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ellers savner jeg venstre beinet og begge armene mine da jeg mista dem i krigen. Kanskje litt privat, men hvilken krig? --- Jeg savner noen å dele sommeren med. Jada, whine, so what... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) En live konsert med Billy Idol. Edit: Og et musikk forum her inne. (er sikkert et som jeg ikke har finn ) Endret 9. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 En live konsert med Billy Idol. Edit: Og et musikk forum her inne. (er sikkert et som jeg ikke har finn ) Vi har til og med et helt multimediaforum... http://forum.hardware.no/index.php?c=13 Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Edit: Og et musikk forum her inne. (er sikkert et som jeg ikke har finn ) http://forum.hardware.no/index.php?showforum=200 Nå har du en mindre ting å savne.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Savner langvarig glede. Noe som holder. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Innimellom savner jeg farfar, han var så hyggelig. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Savner det å savne noen Jeg kan bytte med deg , liker ikke å savne noen.. Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 jeg savner der jeg bor(kolvereid) Kolvereid er KJEDELIG sted! Jeg savner å ha en kjæreste Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 En ting slo meg da jeg leste gjennom disse postene... Vi blir faen aldri fornøyd! (Jeg blir heller aldri fornøyd...) Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har funnet ut at jeg hater å savne en person, men jeg liker å ha noen å kunne savne, hvis dere skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå