Dragon Hunter Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) http://www.dinside.no/php/art.php?id=218768 Hvis dette systemet ikke krasjer bilen når det lukeparkerer den, er denne bilen perfekt for alle kvinner. Endret 9. juli 2005 av superseven Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Haha, det er det beste systemet ever da.. Skal ikke få lov til og lukeparkere heller nå da.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hadde passet meg ypperlig. Etter å ha hatt lappen i over to måneder, har jeg enda ikke gjennomført en brukbar lukeparkering. Tror jeg må finne en stor, tom parkeringsplass, og ta med meg bil og et par pappkasser, sånn at jeg kan øve meg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Lukeparkering gjør man med håndbrekk. (Obs: Prøv på eget ansvar ). Men jeg hadde aldri i livet latt bilen kjøre av seg selv, tenk om en av følerene er litt vrang den dagen. Kan fort bli dyrt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 vel, om man ikke klarer å lukeparkere selv, hvordan skal man komme seg ut på egen hånd? litt korttenkt. og btw, når man alikevel klarer å lage et slikt system, hadde det da kostet så veldig mye at den kjørte og skiftet gir selv? kanskje litt feil plass å koste kostnaden? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Kan ikke kjøre sentrum uten å kunne lukeparkere. Klart man kan det. ...Men det tok sin tid å få teknikken helt inn. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Skal jo egentlig ikke så mye øvelse før lukeparkeringen sitter inne, men for de som netopp har tatt lappen anbefaler jeg ikke å øve seg med en stasjonsvogn ang lukeparkeringen pga damn det er vanskeligt. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Sånne systemer fører til at kjørern blir bare mere lat og dum på veien da Btw: mamma kan lukeparkere drit bra ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå