danielsn Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Dette er hva som skulle ha hendt: link Dette skjedde: My Webpage Tips: lag avspillings-vindue lite... Filmene er kun tatt opp på en mobiltelefon. Endret 9. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 den første var jo tøff.. men den andre var jo bare dødskjip... trodde det skulle skje noe jeg.... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 den første var jo tøff.. men den andre var jo bare dødskjip... trodde det skulle skje noe jeg.... flaska inni røret eksploderte jo Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Åssen har dere laget den vannbazookaen? Eventuelt si en side hvor jeg kan få oppskriften... Endret 10. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Åssen har dere laget den vannbazookaen?Eventuelt si en side hvor jeg kan få oppskriften... Vi tokk ett gammelt ror vi hadde liggende i garasjen, og teipa fast hageslangen i den ene enden av røret. Så festa vi en flaske på enden av hageslangen, og slo på vannet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hvordan kom dere på idèen i førstningen? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Hvordan kom dere på idèen i førstningen? Tja... Bare ville teste litt forsellige ting (fantasi?). Den holde på å treffe nabohuset, sår den faktisk funka. Den skøyt ca 60 m. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Dersken! Dette må jeg prøve hjemme! Åssen festa dere flaska? Endret 10. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Dersken! Dette må jeg prøve hjemme!Åssen festa dere flaska? Bare tre flaska hardt innpå hageslangen og slå på vannet. Her stammer bazooka-ideen fra: http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=4473583 EDIT: kan sikkert lage en bruksannvisning på vannbazooka i morgen Endret 10. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 vi brukte en avklippet flasketopp og tredde slangen igjennom så vi kunne omlade den uten å bruke teip hver gang. (Jeg er han uheldige i den andre videoen) Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det skjer jo null og niks som jeg kan se i den andre videoen Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det skjer jo null og niks som jeg kan se i den andre videoen JEEZUUZ! Han viste jo hva som skulle skje i den første filmen og viste hva som gikk galt i den andre filmen... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hehe, misslykka! :!: Hadde vært totalt knall om den hadde funka i lengre tid Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvordan kom dere på idèen i førstningen? Tja... Bare ville teste litt forsellige ting (fantasi?). Den holde på å treffe nabohuset, sår den faktisk funka. Den skøyt ca 60 m. HAAH! Det der skal jeg ha fotobevis av! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 hehe, kuult *må prøves* Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvordan kom dere på idèen i førstningen? Tja... Bare ville teste litt forsellige ting (fantasi?). Den holde på å treffe nabohuset, sår den faktisk funka. Den skøyt ca 60 m. HAAH! Det der skal jeg ha fotobevis av! Hvis du ser på vinkelen på skuddet i filmen er det faktisk mulig... 60 meter er faktisk ikke veldig langt... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvordan kom dere på idèen i førstningen? Tja... Bare ville teste litt forsellige ting (fantasi?). Den holde på å treffe nabohuset, sår den faktisk funka. Den skøyt ca 60 m. HAAH! Det der skal jeg ha fotobevis av! Hvis du ser på vinkelen på skuddet i filmen er det faktisk mulig... 60 meter er faktisk ikke veldig langt... Hent målebånd så ser du at det blir ganske langt Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvordan kom dere på idèen i førstningen? Tja... Bare ville teste litt forsellige ting (fantasi?). Den holde på å treffe nabohuset, sår den faktisk funka. Den skøyt ca 60 m. HAAH! Det der skal jeg ha fotobevis av! Hvis du ser på vinkelen på skuddet i filmen er det faktisk mulig... 60 meter er faktisk ikke veldig langt... Hent målebånd så ser du at det blir ganske langt Sikkert... det er ikke langt, end of discussion! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Hehe, misslykka! :!: Hadde vært totalt knall om den hadde funka i lengre tid Det var ikke bazookaen som var mislykka, men flaska Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Menne, flaska var jo en del av bazookaen Selv den minste del teller for helheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå