DestructO Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken pc jeg skal kjøpe meg... Det er viktig med bra skjerm(widescreen), bra skjermkort (ikke dårligere enn x700), bra prosessor, min. 3 timer batterilevetid, ikke veie mer enn 3kg. Jeg skal bruke den en del til å spille på, men mest for å se film, surfe på nett osv. Men jeg vil ha muligheten til å kunne gjøre det meste med den. Den skal erstatte den stasjonære jeg har. Den skal ikke støye for mye og må kunne tåle en liten støyt... håper på noenforslag med begrunnelse takker og bukker for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 For 18 000 har du nesten en Ferrari. Den har en fin 15" widescreen, den har en bra prosessor, den har x700. Ellers, kanskje Dell Latitude D810. Denne har "bare" x600, så da er den kanskje uaktuell. Dell har også en Precision M70, men kanskje den faller litt utenom, siden den har litt spesielt graftikkort. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Har du sett på Zepto.no? Eller Whitebox.no? Der kan du bestemme litt selv, ellers kan du sikkert bygge selv på på komplett og psdata. Ellers støtter jeg forslaget nevnt over, Acer Ferrari er jo ganske ok spec'et. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Skal man først bruke 18 000 på en pc, ville jeg valgt en med god byggekvalitet, og ikke valgt en selvbygger. Ferrarien har jo god kvalitet, s så tror jeg ville valgt den om jeg skulle brukt såpass med penger på laptop. Den er jo innenfor alle kravene dine også. Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Skal man først bruke 18 000 på en pc, ville jeg valgt en med god byggekvalitet, og ikke valgt en selvbygger. Ferrarien har jo god kvalitet, s så tror jeg ville valgt den om jeg skulle brukt såpass med penger på laptop. Den er jo innenfor alle kravene dine også. bortsett fra batteri... 2,5timer = ganske lite, men funker da Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Acer Travelmate 8104 da? Ferrari 4000 = Acer Travelmate 8104 med Ferrari-skall og Turion64. Endret 9. juli 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå