MiSP Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Dette er jo nokk et spørsmål om tro.. Uten en fasitt, men jeg tror på at vi har en så kalt "sjel" noe i oss som gjør oss til å tenke alle tankene vi gjør og utvikle så utrolig forskjellige meninger som vi har. At det bare hadde vert kjemiske stoffer i hjernen blir for enkelt.. Det at det eksisterer er så utrolig at det nesten må være noe mer. Hva var egentlig sjansen for at vi skulle oppstaå? Vel det TROR jeg.. Nemlig! Og det er det at det ikke finnes en fasit som gjør det så gøy å filosofere! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 jeg har et svar. INGEN VET! DERE FÅR VITE DET NÅR DERE DØR. just my 2 øre Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 jeg har et svar. INGEN VET! DERE FÅR VITE DET NÅR DERE DØR. just my 2 øre Det verste er jo at ingen kristne får vite noe når de dør Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 jeg har et svar. INGEN VET! DERE FÅR VITE DET NÅR DERE DØR. just my 2 øre Det verste er jo at ingen kristne får vite noe når de dør jo, blir det helt svart, så har man svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå