Gå til innhold

forslag til ny kategori!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, den vise herren er vel Hr. Leipsland.

Det å kalle et forum for et "ikke support"-senter er helt på jordet. Om man vil eller ikke, så blir et forum automatisk ett supportsenter for folk som trenger hjelp..

Ack, nå må jeg roe meg ned før jeg går av hengslene, men sånne uttalelser er bare _for_ dumme.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-28 19:46, Monhart skrev:

Det å kalle et forum for et "ikke support"-senter er helt på jordet.

nei, det er så smart som det kan bli :smile: Står fortsatt for det jeg sa der også. At noen er ikke klarte å fange opp hele innlegget er noe jeg gir f'en i.

btw så vil på ingen måte en kategori som kebab nevner være motstridene til det jeg uttalte om forumet og hvordan det bør defineres.

EDIT: kebab, jo det gjaldt forumet. Uttalelsen var at forumet ikke skal være en ren supporttjeneste, men et sted folk med datainteresse kan diskutere. Om dette var en supporttjeneste så ville jo det utelukka muligheten for Off topic noe som jo er en viktig del av forumet :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-28 19:58 ]

Lenke til kommentar

Den 2002-07-28 19:56, Anders Leipsland skrev:

Quote:

Uttalelsen var at forumet ikke skal være en ren supporttjeneste, men et sted folk med datainteresse kan diskutere. Om dette var en supporttjeneste så ville jo det utelukka muligheten for Off topic noe som jo er en viktig del av forumet
:grin:

Det er ikke en _ren_ supporttjeneste jeg sikter til, men siden dette forumet er en plass der folk får hjelp, så blir det jo en supporttjeneste, dog ikke en _ren_ supporttjeneste.

Aldri i livet om jeg rokkes vekk fra den påstanden der, for den er mer logisk enn at man blir klar av å springe 15 mil..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-28 20:41, Monhart skrev:

Det er ikke en _ren_ supporttjeneste jeg sikter til, men siden dette forumet er en plass der folk får hjelp, så blir det jo en supporttjeneste, dog ikke en _ren_ supporttjeneste.

Det du sikta til var min uttales om forumet. Hvertfall var din formulering av ID:3 slik at man tolker det til å gjelde min uttalelse. Videre sa du at denne uttalelsen er "helt på jordet" og at slike uttalelser er for dumme.

Om vi så går utifra at du har kjennskap til det du snakker om(om du ikke har så bør du vel holde kjeft?) så har du lest det jeg har skrevet. I ID:5 skrev jeg "At noen er ikke klarte å fange opp hele innlegget er noe jeg gir f'en i." og det er ganske tydelig at du ikke har klart å fange opp hele innlegget. Det viser du klart og tydelig i ID:8

Jeg ville ikke kalle forumet en supporttjeneste fordi forumet er for andre (og minst like viktige) ting enn at folk skal få hjelp. Ordet "supporttjeneste" gir et galt(for snevert) inntrykk av hva forumet er til derav er det bedre å bare kalle det f.eks "diskusjonsgruppe". Vel det var det for min del i denne diskusjonen. Slik jeg ser det så:

a) har ikke du kjennskap til denne saken og bør bare holde kjeft

eller

B) ikke greide å oppfatte mitt utsagn og det bryr meg meg mindre

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-28 19:46, Monhart skrev:

Det å kalle et forum for et "ikke support"-senter er helt på jordet.

BTW og med fare for bevege meg ut på det ekstrempirkete: Det er forskjell på "ikke supporttjeneste" og "ikke support"-senter.

Jeg forbinder iallefall "ikke support"-senter med en plass der ikke overhodet skal forkomme support om det så smalt der nede hvor det er varmt.

</OT>

Men jeg synes ikke noe om forslaget ditt, Kebab GUD, bare så det er klart. :wink:

Dvs: Idéen er ikke så dum, hadde det ikke vært for at nettsjappene har kontaktadresser.

Edit: Leseforståelse og Dvs-en.

[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-07-29 01:03 ]

Lenke til kommentar

men kategorien sluttet vi å prate om enn dog..

synes ikke det er så mye vits i siden vi kan alltids sende en mail til web-shops og etter min erfaring er de fleste ganske kjappe til å svare. Og de som ikke er flinke til å svare er neppe på hw-forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...