Gå til innhold

På tide å slå opp?

Anbefalte innlegg

Begynner å lure på om det er på tide å slå opp når jeg foretrekker gitaren framfor kjæresten, men nå skal det nå sies at jeg foretrekker gitaren fremfor det meste :p

Jeg liker å være alene og finner iblandt opp grunner for å ikke være sammen med henne, men når vi er sammen så har vi det fint.

Hva skal jeg gjøre? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er noe du selv må finne ut ved å tenke etter hva du egentlig føler tror jeg. Vi har alle behov for å være for oss selv i blant, og hun kan uansett ikke kreve at du tilbringer all din tid sammen med henne. Men dersom dere er sjelden sammen, og du ikke føler like mye for henne lenger, så er det kanskje like greit å få det overstått med en gang.

Vel, jeg er ingen samlivsrådgiver, så hva vet vel jeg. :shrug: Du må nok finne ut av det selv.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

jør nytte av den! skriv en fin sang til henne..hvis hun spørr hvorfor du bruker så mye tid me gitaren, bare si at det er til glede for henne :thumbup:

men du ser best selv.. akkurat nå hadde jeg kunne ha lagt gitaren på hylla i 6 måner bare jeg hadde hadd dame ass :blush: ( å jeg elsker gitaren min)

Lenke til kommentar

men likevel, er du skikkelig oppi henne å sånn, da ville du nok ikke ha valgt gitaren i stedet liksom... synes det var litt rart..

du må nok tenke deg godt om nå... håper du fixer deg ass.. kanskje du må tenke at det er strengt tatt bare en gitar og ikke noe som helst annet..

:dontgetit:

men, men, om du ikke vil ha ei grei jente så... gitar / fin og grei og kjempebra jente = hmm, er ikke i tvil om hva jeg ville valgt ihvertfall ikke.

du må nok tenke deg nøye om..

edit: sorry om jeg var litt krass... :p

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar

dette må du nokk tenke på selv som di andre sier , men klart du trenger jo ikke ogtilbringe all din tid med henne , hvor lenge har dere vert sammen ??

ting som tyder på at eg forhold håller på og dø er :

no sex

ikke no interessant og finne på sammen

du/ dere ler lei trynet av hverandre

dere krangler over baggaterl , eller bare krangler for og krangle

dere gidder ikke og treffes for og ta en matbit ( selv om begge er på byen bare i hver sin ennde )

du / hun gidder ikke komme over for og ligge på sofan og se på tv for at du/henne kan se samme serien hjemme

Lenke til kommentar
Alle trenger litt tid for seg selv. Det som ofte ødelegger for mange er at de er for mye sammen.

Nå som det er sommerferie har typen bodd her nesten hver dag i tre uker. Vi krangler ikke så mye, bare om teite ting som hvem som glemte å kjøpe salami. :p

Liker ikke ha tid for meg selv, men skjønner de som har behov for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...