tørrfisk Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Begynner å lure på om det er på tide å slå opp når jeg foretrekker gitaren framfor kjæresten, men nå skal det nå sies at jeg foretrekker gitaren fremfor det meste Jeg liker å være alene og finner iblandt opp grunner for å ikke være sammen med henne, men når vi er sammen så har vi det fint. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Dette er noe du selv må finne ut ved å tenke etter hva du egentlig føler tror jeg. Vi har alle behov for å være for oss selv i blant, og hun kan uansett ikke kreve at du tilbringer all din tid sammen med henne. Men dersom dere er sjelden sammen, og du ikke føler like mye for henne lenger, så er det kanskje like greit å få det overstått med en gang. Vel, jeg er ingen samlivsrådgiver, så hva vet vel jeg. Du må nok finne ut av det selv. Endret 9. juli 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 jør nytte av den! skriv en fin sang til henne..hvis hun spørr hvorfor du bruker så mye tid me gitaren, bare si at det er til glede for henne men du ser best selv.. akkurat nå hadde jeg kunne ha lagt gitaren på hylla i 6 måner bare jeg hadde hadd dame ass ( å jeg elsker gitaren min) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Si til henne at du trenger litt tid for deg selv. Hvem trenger ikke litt tid for seg selv iblant? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) men likevel, er du skikkelig oppi henne å sånn, da ville du nok ikke ha valgt gitaren i stedet liksom... synes det var litt rart.. du må nok tenke deg godt om nå... håper du fixer deg ass.. kanskje du må tenke at det er strengt tatt bare en gitar og ikke noe som helst annet.. men, men, om du ikke vil ha ei grei jente så... gitar / fin og grei og kjempebra jente = hmm, er ikke i tvil om hva jeg ville valgt ihvertfall ikke. du må nok tenke deg nøye om.. edit: sorry om jeg var litt krass... Endret 9. juli 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Alle trenger litt tid for seg selv. Det som ofte ødelegger for mange er at de er for mye sammen. Hender også at jeg må ha litt tid der jeg bare slapper av med musikk. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 dette må du nokk tenke på selv som di andre sier , men klart du trenger jo ikke ogtilbringe all din tid med henne , hvor lenge har dere vert sammen ?? ting som tyder på at eg forhold håller på og dø er : no sex ikke no interessant og finne på sammen du/ dere ler lei trynet av hverandre dere krangler over baggaterl , eller bare krangler for og krangle dere gidder ikke og treffes for og ta en matbit ( selv om begge er på byen bare i hver sin ennde ) du / hun gidder ikke komme over for og ligge på sofan og se på tv for at du/henne kan se samme serien hjemme Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Gode råd alle sammen. Den lista di FtZ er heldigvis ikke realiteten her Jeg bare liker å ignorere kompiser og kjæreste i blandt å bare slappe av for meg selv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Gode råd alle sammen.Den lista di FtZ er heldigvis ikke realiteten her Jeg bare liker å ignorere kompiser og kjæreste i blandt å bare slappe av for meg selv. det gjør vi jo alla av og til Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Kom nettopp hjem etter å ha vært med henne, og det gikk plutselig opp for meg hvor glad jeg er i henne Nå skal hun til tibet i 2 uker, så går nok ting bedre når ho kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Alle trenger litt tid for seg selv. Det som ofte ødelegger for mange er at de er for mye sammen. Nå som det er sommerferie har typen bodd her nesten hver dag i tre uker. Vi krangler ikke så mye, bare om teite ting som hvem som glemte å kjøpe salami. Liker ikke ha tid for meg selv, men skjønner de som har behov for det. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 De fleste må ha litt tid for seg selv innimellom. Er det sånn at du nesten aldri gidder å være sammen med henne, eller skjer dette bare en gang imellom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå