Gå til innhold

vil ha gratis til andre med samme abb


Anbefalte innlegg

Er det en levrandør her i Norge som leverer et abb som er gratis ringepris til andre med samme abb ? Jeg har hørt slikt finnest i utlandet og sånt abb er midt i blinken for meg.

 

Ringer så sinnsykt mye til dama at jeg glatt betaler 4-500 kr mnd for å få et slikt abb.

Endret av g0lden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det en levrandør her i Norge som leverer et abb som er gratis ringepris til andre med samme abb ? Jeg har hørt slikt finnest i utlandet og sånt abb er midt i blinken for meg.

 

Ringer så sinnsykt mye til dama at jeg glatt betaler 4-500 kr mnd for å få et slikt abb.

PG One har gratis til andre PG one abbonementer men max 50 % av ringetiden..

 

Altså, si at dama de har PG ONE og ditt forbruk består av

 

200 minutter ringetid, derav 200 til damen :p Da blir bare 100 av dem gratis.

 

Si at du ringer 200 minutter til damen, og 200 minutter til andre (som ikke har pgone) blir alle 200 minuttene til henne gratis ;)

Lenke til kommentar

det ownersbuy såg jo litt greit ut.

 

Hvordan fungerer det egentlig, blir det sånn pyramide opplegg at den så kalt gratis ringe tiden blir kun til de som er i et nettverk med meg ? Eller er det slik at man rett og slett bare bestiller et abb og en fyr i alta bestiller seg et abb og vi kan ringe gratis til hverandre ?

 

Startoppgifta kommer i tilleg da men..

Lenke til kommentar
det ownersbuy såg jo litt greit ut.

 

Hvordan fungerer det egentlig, blir det sånn pyramide opplegg at den så kalt gratis ringe tiden blir kun til de som er i et nettverk med meg ? Eller er det slik at man rett og slett bare bestiller et abb og en fyr i alta bestiller seg et abb og vi kan ringe gratis til hverandre ?

 

Startoppgifta kommer i tilleg da men..

Nei, du ringer gratis til alle som er medlem av Ownersbuy.

Lenke til kommentar

men slik jeg har forstått det så er netcom businesstalk slik at man må ha et nettverk som er de eneste man får ringe gratis til. Alle som har netcom businesstalk kan vel ikke ringe gratis til hverandre ... kun dem som er under en "bedrift" right ?

 

Blir da ownersbuy den bedrifta slik at alle som er medlem av ownersbuy er i en og samme bedrift ?

Lenke til kommentar

Ownersbuy ER nettverket ;). Du ringer gratis til alle som er medlem i ownersbuy, fordi de har alle samme "bedriftsavtale" med netcom.

 

Det fungerer på samme måte som at om alle SAS-ansatte hadde netcom btalk gjennom jobbens bedriftsavtale (kun eksempel dette), så ringer alle ansatte gratis til hverandre.

Lenke til kommentar
men slik jeg har forstått det så er netcom businesstalk slik at man må ha et nettverk som er de eneste man får ringe gratis til. Alle som har netcom businesstalk kan vel ikke ringe gratis til hverandre ... kun dem som er under en "bedrift" right ?

 

Blir da ownersbuy den bedrifta slik at alle som er medlem av ownersbuy er i en og samme bedrift ?

Stemmer. Det er det jeg har skrevet to ganger allerede. Alle som er medlem av Ownersbuy, kan ringe gratis til hverandre. Dette fordi Ownersbuy regnes som en bedrift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...