riktig Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Dark Water Oh yes, guffen film. Ellers er The Shining pensum. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Fatter ikke at jeg er den eneste som har nevnt "interview with the vampire." Er det ingen andre her som liker den? Har inntrykk av at alle jeg kjenner som liker skrekk filmer elsker den. Så hvorfor er det ingen her? Er det den med Brad Pitt og Tom Cruise? -Ufattelig dårlig film da, og ikke skummel i det heletatt Det er den med Pitt og Cruise ja. Skjønner ikke hvordan du kan mene at den er dårlig. Alle jeg vet som har sett den mener at det er den beste vampyrfilmen noensinne. Filmen er ikke laget for å skremmet vettet av fjortisser slik som f.eks skrik serien. Den inneholder kanskje ikke mye action og skvette scener. Så hvis du måler hvor bra en film er etter hvor redd du blir av den er definitivt ikke Interview noe for deg. Interview with the vampire er etter min mening i en klasse for seg selv. Vil egentlig tippe at du ikke skjønte bæret av den. Er jo selvsagt en smaksak da, men det å si at den er "ufatterlig dårlig" blir for dumt. Endret 11. juli 2005 av OterOter Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Interview with the vampire er etter min mening i en klasse for seg selv. Vil egentlig tippe at du ikke skjønte bæret av den. Er jo selvsagt en smaksak da, men det å si at den er "ufatterlig dårlig" blir for dumt. Dette har vi aldri hort for. Enten sa liker du filmen, eller sa er den for dyp/intelligent for deg. Du vet, det er noen som rett og slett ikke ble like imponert av filmen som deg. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Interview with the vampire er etter min mening i en klasse for seg selv. Vil egentlig tippe at du ikke skjønte bæret av den. Er jo selvsagt en smaksak da, men det å si at den er "ufatterlig dårlig" blir for dumt. Dette har vi aldri hort for. Enten sa liker du filmen, eller sa er den for dyp/intelligent for deg. Du vet, det er noen som rett og slett ikke ble like imponert av filmen som deg. Selvsagt er det "noen som ikke ble like imponert" som meg. Det har vi jo ett godt eksempel på ovenfor har vi ikke? Som jeg også sa: En smakssak. Selv om jeg fortsatt står på mitt og mener at det blir for dumt å kalle en film "latterlig dårlig" fordi den ikke er skummel. Jeg kan mene det på samme måte som han kan mene at filmen er dårlig. Det er min mening. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Fatter ikke at jeg er den eneste som har nevnt "interview with the vampire." Er det ingen andre her som liker den? Har inntrykk av at alle jeg kjenner som liker skrekk filmer elsker den. Så hvorfor er det ingen her? Synes filmen er bra (jada, bare skyt meg nå ), men noen skrekkfilm vil jeg ikke kalle den. Den er jo ikke skummel. Eneste skrekkelementet den har i seg er Vampyrer. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Interview with the vampire er etter min mening i en klasse for seg selv. Vil egentlig tippe at du ikke skjønte bæret av den. Er jo selvsagt en smaksak da, men det å si at den er "ufatterlig dårlig" blir for dumt. Dette har vi aldri hort for. Enten sa liker du filmen, eller sa er den for dyp/intelligent for deg. Du vet, det er noen som rett og slett ikke ble like imponert av filmen som deg. Nei det har vi aldri hørt før... iallefall ikke fra deg... Neimen, hva var galt med Catcher in the Rye da?Synes den var ganske fin, jeg. Utrolig vakker, utfordrende bok. Jeg sier det samme som jeg sa om Eternal Sunshine of the Spotless Mind og Memento: likte du den ikke, forsto du den ikke. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Dark Water Kjøpte Dark Vater for noen uker siden. Hadde store forhåpninger men det var en av de kjedeligste asiatiske skrekk filmene jeg har sett! blah! Min mening: 1. The Grudge 2. The Texas Chanisaw Massacre (gamleversjonen selvsagt) Kommer på maaaaange skrekk filmer mene ingen som er så skumle at de fortener en 3. plass Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 PhoneOne Missed Call Dark Water Disse er jo drit tøffe, spessilet PHONE!!!! Anbefales av BigJackW Lenke til kommentar
W Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Alien The Texas Chainsaw Massacre The Shining Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå