flodhest Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Tror jeg likegodt kan holde meg utenfor dette jeg. Gjør det, du. .) Endret 9. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Vel. kommer jo helt ann på hva du gjør utenom det. Om du jobber 7,5 timer dagen eller går på skole elns. så får du jo kontakt med folk utenom. Når jeg kommer hjem etter en lang dag på jobb har jeg fått folk og de dumme spørsmålene deres langt opp i halsen, så da er det godt å sette seg foran pc'en og gjøre det jeg vil uten telefoner om ringer og folk som tror du er fritt vilt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hva syns dere, er det veldig usosialt? Ja. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Usosialt å sitte 5t med en PC? Kommer jo veldig an på hva du gjør da. Spiller du spill er det jo klart man er ganske så usosial såfremt det ikke innebærer kommunikasjon. Å derimot sitte og chate med venner på MSN, ICQ eller tilsvarende vil jeg derimot si vil være sosialt. 5t er forøvrig ganske lite. Klarer selv over 16t på en "god" dag, og da sitter jeg ikke mye, om i det heltatt, med spill egentlig... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Sitter veldig mye på datan på natta og sånn. Ellers er jeg ikke my på datan på dagen. Da er jeg enten med venner, eller så bader jeg, eller så spiller jeg, eller så jobber jeg Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 7-8 timer vær dag her..... ikke så usosialt her, snakker med brodern som sitter ved min side. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg gir blanke, så lenge jeg får det som jeg vil. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Share the pain er en komisk person. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Share the pain er en komisk person. Kom med en begrunnelse. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Selv om du kommuniserer med andre folk gjennom spill etc. så er det jo et poeng å komme seg ut litt og sånt da... Men det er jo også en bra måte å holde kontakt med folk på.. MSN, mail, fora, etc.. Og hvis man spiller med kompiser og har teamspeak/ventrilo så snakker man jo om alt mulig annet i tillegg til spillet, omtrent som om man satt sammen og så en film eller gjorde noe annet.. Så lenge man faktisk kommer seg ut blant folk også, kan man godt sitte 5t/dag ved pc-en og være normal synes jeg.. (ikke at det å være normal er et must, men sånn.. at du ikke har "issues") Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Synes det er ganske usosialt.. sitter selv 10-12 timer hver enda dag å jeg synes jeg er utrolig usosial... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Sitter vel minst 5 timer i døgnet blir vel ca. 3 timer om natten og 2 om dagen, synest ikke jeg er så veldig usosial. Er jo ute når jeg ikke sitter på pcen... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det jeg ikke skjønner er hvordan det er mer sosialt å or eksempel drikke seg inn i mørket med en gjeng eller sitte på ventrilo og spille WoW med samme folka. Er det mer sosialt å kunne fysisk ta og se på personen? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 neida er ikke usosialt , eg sitter her mye mere og spiller halo2 online når eg ikke er her , så 5 timer er ikke ille . og er er sosiale og er med venner når eg har fri helg fra jobben , trenger ikke henge med dem hver dag , faktisk så her eg fått meg ver rl venner via halo 2. eg spilte liksom mye med en gjeng som kommer fra div plasser som bor i stavenger , invitert han ene meg på fest . der traffe eg fleir av di som eg spilte meg , og en og en annen ble rimelig gode venner og nå er vi mye på byen samme eller gjør andre ting , vi har rimelig mye felles og har få andre venner her i byen , er helt utrolig og tenke på , altså og få real life venner via et online spill Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Usosialt å sitte med pcen i 5 timer? NEI. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Spørs hva du holler på med det. Spiller du online eller er på et slikt herlig forum som dette, vil jeg ikke si at det er fult så usosialt som å sitte å gjøre lekser foreksempel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Hvis du har få venner er det jo ikke usosialt, for da er det jo ingen som bryr seg hva du gjør uansett. Bortsett fra mora di kanskje. Problemet med å være antisosial tidlig i ungdommen, er at man gjerne fortsetter med det langt oppi 20-30 årene hvis man ikke endrer seg kraftig. Og det er ikke særlig lett å endre atferd så drastisk uten hjelp. Da ender man opp som meg. 27 år, ikke dame, 2-3 gode kompiser, som aldri tør å gå ut på byen. Det er jo greit så lenge man går på skole og MÅ treffe folk hver dag. Men når man bor alene skjer ikke det, og da blir man apatisk og orker ikke gå ut uansett. Endret 10. juli 2005 av Bitex Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Enig med bitex der. Jeg liker meg alene og går mest ut når jeg spiller konsert med bandet eller øver. er ikke så hypp på fjortissfest lenger. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 det er er det jeg driver med på datan: - mye MSN - Tilbringer en del tid på HW Forum -Spiller for.eks BF 1942, CS, HF2, og WoW det er vel det jeg gjør når jeg er på datan, jeg selv syns ikke det så usosialt, hva syns dere? jeg snakker jo med venner på MSN og tilbringer en god del av helga med jenter Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Alex91- Det er ikke usosialt det du holler på med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå