Gå til innhold

Er det Usosialt og sitte ved pcn 5 timer i døgnet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer jo an på hva du gjør da...

hvis du sitter og spiller RTS for deg selv er det rimelig usosialt ja.. men hvis du sitter og chatter er jo det ganske sosialt.

Kommer også litt an på hva du skal sammenlikne med. Det er mer sosialt enn å sitte alene og se på tv lixom..

Lenke til kommentar
Ser ikkeno feil i å være asosial til tider :w00t::p

Men det kommer litt ann på hva du holder på med ja. og jeg kjenner noen som sier at LAN er asosialt. men da tar de nok rimelig feil.

De tar nok feil ja ;)

5 timer ved pc'en på et døgn? Ja så er det kanskje asosialt da. Greit nok. Du er ikke alene om det hvertfall.

Lenke til kommentar
Ser ikkeno feil i å være asosial til tider :w00t::p

Men det kommer litt ann på hva du holder på med ja. og jeg kjenner noen som sier at LAN er asosialt. men da tar de nok rimelig feil.

De tar nok feil ja ;)

5 timer ved pc'en på et døgn? Ja så er det kanskje asosialt da. Greit nok. Du er ikke alene om det hvertfall.

sitter 5 timer jeg, men bruker sender sms, bruker msn osv...så holder jo kontakten med andre :p

Lenke til kommentar

Vil heller ikke si at det er noe spesielt usosialt. Ting tar som oftest tid. Hvis man jobber med noe så er det TIDKREVENDE! Nytter ikke å slurve.

Jeg f eks sitter minst 8-12 timer framfor pc'n nesten hver dag. Og det er kanskje litt usosialt. Men så er jeg et menneske med sosiale problemer, så det er jo ikke helt ubegrunnet. Men blir det noe bedre av den grunn? NAH!

Ut og konfronter dine problemer!!! Om du måtte ha noen da....

Lenke til kommentar

Jeg synes fem timer er lite til å være forran dataen. Så sant jeg ikke jobber/er på skolen er jeg mer forran dataen enn jeg sover.

Kanskje det er jeg som har et problem?

Uansett er det ikke, som skrevet før, så usosialt hvis en driver på med MSN el., verre hvis en kun driver på med spill som WoW.

Lenke til kommentar
Jeg synes fem timer er lite til å være forran dataen. Så sant jeg ikke jobber/er på skolen er jeg mer forran dataen enn jeg sover.

Kanskje det er jeg som har et problem?

Uansett er det ikke, som skrevet før, så usosialt hvis en driver på med MSN el., verre hvis en kun driver på med spill som WoW.

faktisk ikke så ille med wow, siden du teknisk sett er i kontakt med andre mennesker (er jo online mot andre brukere)

kanskje jeg som glemte en detalj :p

Lenke til kommentar

Jeg støtter det at å spille fks. WoW er sosialt, til en viss grad. Like sosialt som MSN vil jeg si. Du prater jo med folk der også, fra hele verden. Og i tillegg er det lærerikt. Du får brukt og trent engelsken din, siden all kommunikasjon foregår på engelsk.

Men hvor sosialt det er å sitte ved pc'en, kommer helt an på hva du selv gjør ut av det. Det er både sosiale og usosiale ting å gjøre på en pc.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...