LowBalls Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hei, jeg føler noen ganger at jeg er veldig usosial fordi jeg tilbringer en del ved datan. ca 5 timer... hva syns dere, er det veldig usosialt? start og diskuter Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 kommer jo an på hva du gjør da... hvis du sitter og spiller RTS for deg selv er det rimelig usosialt ja.. men hvis du sitter og chatter er jo det ganske sosialt. Kommer også litt an på hva du skal sammenlikne med. Det er mer sosialt enn å sitte alene og se på tv lixom.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg vil si at det er usosialt å sitte foran PC'en i 5 timer i løpet av et døgn, uansett hvordan man vrir og vrenger på det (med mindre man er på et LAN). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ser ikkeno feil i å være asosial til tider Men det kommer litt ann på hva du holder på med ja. og jeg kjenner noen som sier at LAN er asosialt. men da tar de nok rimelig feil. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ser ikkeno feil i å være asosial til tider Men det kommer litt ann på hva du holder på med ja. og jeg kjenner noen som sier at LAN er asosialt. men da tar de nok rimelig feil. De tar nok feil ja 5 timer ved pc'en på et døgn? Ja så er det kanskje asosialt da. Greit nok. Du er ikke alene om det hvertfall. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ser ikkeno feil i å være asosial til tider Men det kommer litt ann på hva du holder på med ja. og jeg kjenner noen som sier at LAN er asosialt. men da tar de nok rimelig feil. De tar nok feil ja 5 timer ved pc'en på et døgn? Ja så er det kanskje asosialt da. Greit nok. Du er ikke alene om det hvertfall. sitter 5 timer jeg, men bruker sender sms, bruker msn osv...så holder jo kontakten med andre Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tja, kan virke en smule asosialt, ja. Men om du er ute og slikt andre ganger, ser jeg ikke noe galt med å sitte 5 timer foran pc'n. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 5 timer er da ikke noe? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Det er viktig å være asosial en gang iblant. Hadde jeg tilbringt alle døgnets timer med venner hadde jeg gått i veggen. :| Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Vil heller ikke si at det er noe spesielt usosialt. Ting tar som oftest tid. Hvis man jobber med noe så er det TIDKREVENDE! Nytter ikke å slurve. Jeg f eks sitter minst 8-12 timer framfor pc'n nesten hver dag. Og det er kanskje litt usosialt. Men så er jeg et menneske med sosiale problemer, så det er jo ikke helt ubegrunnet. Men blir det noe bedre av den grunn? NAH! Ut og konfronter dine problemer!!! Om du måtte ha noen da.... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 jeg går i veggen av og til :!: men da bråstopper jeg som oftes :!: men ja. er nødvendig litt "your time" av og til Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 5? :o Spiller WoW i 10-12 timer daglig. DER har du usosialt. Sitter på ventrilo med 40 andre, men. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 5 timer er da ingenting din pyse! Bare husk på å sette inn litt kvinnelig samvær i helgene så går det helt fint! Kompisene kan du ha kontakt med over msn! Real life is for losers! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 noen dager sitter jeg kanskje en halvtime, andre dager mye mer enn fem timer. men har hele tiden kontakt med andre mennesker. mulig jeg er assosial, men viss jeg ønsker å sitte foran pc'n så gjør jeg det. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg synes fem timer er lite til å være forran dataen. Så sant jeg ikke jobber/er på skolen er jeg mer forran dataen enn jeg sover. Kanskje det er jeg som har et problem? Uansett er det ikke, som skrevet før, så usosialt hvis en driver på med MSN el., verre hvis en kun driver på med spill som WoW. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg synes fem timer er lite til å være forran dataen. Så sant jeg ikke jobber/er på skolen er jeg mer forran dataen enn jeg sover.Kanskje det er jeg som har et problem? Uansett er det ikke, som skrevet før, så usosialt hvis en driver på med MSN el., verre hvis en kun driver på med spill som WoW. faktisk ikke så ille med wow, siden du teknisk sett er i kontakt med andre mennesker (er jo online mot andre brukere) kanskje jeg som glemte en detalj Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Men der er det vel sånn at du skal drepe de? Det er vel nesten som å si at det er sosialt å være med i en krig.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ja? Det er sosialt det. Man har folk rundt seg hele tiden, og vennene dine er på ditt lag. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ja? Det er sosialt det. Man har folk rundt seg hele tiden, og vennene dine er på ditt lag. Tror jeg likegodt kan holde meg utenfor dette jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Jeg støtter det at å spille fks. WoW er sosialt, til en viss grad. Like sosialt som MSN vil jeg si. Du prater jo med folk der også, fra hele verden. Og i tillegg er det lærerikt. Du får brukt og trent engelsken din, siden all kommunikasjon foregår på engelsk. Men hvor sosialt det er å sitte ved pc'en, kommer helt an på hva du selv gjør ut av det. Det er både sosiale og usosiale ting å gjøre på en pc. Endret 9. juli 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå