loddebolten Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 har montert en del socket.A tidligere men aldri en 939. har kjøpt en Venus.12 kjøler og jeg skjønner prinsippet med den armen som låser kjøleren fast..ser greit ut...lurte på en ting..er opptatt av å få på et perfekt lag kjølepasta og ønsker unngå å "sleive" nedpå å rote det til før ribba blir permanent festa...dette var lett å unngå på socket.A pga. de fire putene som holdt ribba klar kjerna før du trykket den rett på plass...hvordan er dette på 939..? alle tips velkomne.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvis du har socket A modellen av Venus 12 så passer den ikke på socket 939. På socket 939 skal den festes på den sorte bracket'en. -> http://techreport.com/reviews/2005q1/foxco...k8aa/socket.jpg -> http://www.hardwarezone.com/img/data/artic...ink_clip-2b.jpg Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvis du har socket A modellen av Venus 12 så passer den ikke på socket 939. Jo, Venus 12 er en varian av Volcano 12, og er KUN bergnet for AMD K8(754/939/940) "Goop-guide" fra Arctic Silver, se spesielt punkt 7. for A64. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 takker..stemmer at jeg har en venus 12 laget for 939..har foresten kjøpt en xp3800 venice..skal ikke overklokke så kansje jeg bruker pastaen som fulgte med ribba..(har artic.s liggende.)..er det lett å se hvilken vei ribba skal stå..? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) er det lett å se hvilken vei ribba skal stå..? Ja, svært lett! Venus 12, monteringsgude.pdf Endret 10. juli 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
svennand Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvis du har socket A modellen av Venus 12 så passer den ikke på socket 939. Jo, Venus 12 er en varian av Volcano 12, og er KUN bergnet for AMD K8(754/939/940) "Goop-guide" fra Arctic Silver, se spesielt punkt 7. for A64. shiiiiiit! den guiden skulle jeg lest før jeg monterte min nye cpu i går=) klasja på utover hele jeg. brukte brødkniv of smørte en fint tynt lag utover hele cpuen=) vil ikke tenke på hvordan det ser ut etter at jeg pressa ribba på=) brukte ca 15 riskorstore klatter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå