pologutt Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Er det normalt at de to pluggene som en stikker inn i strømuttaket er skeiv, dvs det er vel kun den ene som er det. Har sett noen andre som også er slik. Er det jeg som har herpa de, eller er det normalt? Kan dette gjøre at laderen slutter å virke? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 er ikek vanlig det nei.. har ødelagt flere sånne selv, men da har jeg bøyd de så mye at de ikke går inn i kontakten... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Min mobil-lader, mp3-lader og andre ladere og ledninger har akkurat samme syndrom Den ene "stikken" bøyer seg svakt, men de virker ikke dårligere av den grunn Aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Det er anntageli dere som har ødelakt/bøyd dem dem. Jeg anbefaler at man tar ladderen ut av stikkontakten når man ikke bruker den. Det skal ikke mye til for å bøye dem hvis man kommer borti ladderene. Hvis de er veldig bøyd, så ville jeg kanskje være litt forsikti med å bruke dem. Hvis ikke de pinnene/lederne får orntlig kontakt så kan d oppstå varme/gnister/lysbuer, som kan starte brann. Men som regel så går det bra. EDIT: Skriveleif Endret 9. juli 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Mine ladere står normalt ikke i. Så da må det i så fall ha skjedd når jeg kopler laderen til strømuttaket. Sikkert litt for hardhendt, og ikke alltid like treffsikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå