Gå til innhold

Belkin Bluetooth adapter med D500

Anbefalte innlegg

Sitter her med en ny D500 telefon og et Belkin bluetooth adapter. Jeg installerte programvaren som fulgte med, men det finnes ingen form for å søke eller velge mellom bluetooth enheter jeg har. Samsung D500 telefonen finner heller ikke adapteret (maskinen).

Hva er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme type adapter som du har, fra Belkin. Jeg skippa over programvaren som fulgte med, og bruker den innebyggde støtten i XP. får opp ett lite icon på oppgavelinja, der jeg kan høyreklikke og søke etter enheter.

Lenke til kommentar

jeg har et blått ikon der, med rødt bluetoothmerke. Når jeg høyreklikker på den får jeg "start using bluetooth" og "bluetooth device not found" som valg. Jeg kan også dobbelklikke ikonet og da får jeg "bluetooth device not found" også.

:(

Lenke til kommentar

Nå har jeg lagt til enheten på kontrollpanel og "bluetooth enheter". Har osgå fått koblet opp til telefonen. Men hvordan kan jeg overføre filer til den? Har prøvd å klikke på "my bluetooth places" osv, men den finner ingen enheter.

Hmmm

Lenke til kommentar

Hvis du går inn på Belkins hjemmeside, vil du finne ut at XP vers.2 har problemer med Bluetooth support for denne donglen (og flere andre). Men hvis du leser videre står oppskriften for å rette denne feilen. Lykke til :yes:

PS. Det anbefales å benytte den medfølgende programvaren i forhold til XP fordi den er mer fleksibel og brukervennlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...