ehs5 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 http://skedsmo.as/nebbursvollen.html Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Varsjøen. 12 meter fritt fall på toppen av berget. Endret 9. juli 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg bor rett ved hamresanden, som flere år er kåret til norges peneste strand...pluss dem har fått et slikt blått flag (husker ikke hva det heter) *Vannrutsje bane - 2 slanger på 80 meter *Minigolf *Båt utleie *Hoppeslott Jeg bor også ganske nærme hamresanden Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg bor rett ved hamresanden, som flere år er kåret til norges peneste strand...pluss dem har fått et slikt blått flag (husker ikke hva det heter) *Vannrutsje bane - 2 slanger på 80 meter *Minigolf *Båt utleie *Hoppeslott Jeg bor også ganske nærme hamresanden Men jeg bor nærmest Lenke til kommentar
larstdahl Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Kalvøya er en grei plass hvis man ikke har båt! Hvordan kan det være en grei plass hvis man ikke har båt, det var bare en øy lissom ikke så lett å komme seg til hvis man sykler lisom eller var det irooni? Noge er et fint sted Edit : Norge Endret 9. juli 2005 av larstdahl Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kalvøya er en grei plass hvis man ikke har båt! http://www.noors.be/Steden/fotos/sandvika/kalvoya.jpg Hvordan kan det være en grei plass hvis man ikke har båt, det var bare en øy lissom ikke så lett å komme seg til hvis man sykler lisom eller var det irooni? Noge er et fint sted Edit : Norge Hvis du ser til høyre i bildet er veien som leder til broen som leder over til Sandvika. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg skjønner ikke at folk gidder og bade på stranden. Det er jo så kjedelig. Jeg tilbringer min tid enten i fritt fall eller under vannflaten. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Varsjøen. 12 meter fritt fall på toppen av berget. HAHA der har jeg hoppa mange ganger Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Varsjøen. http://www.miljoguide.no/img/Varsjoen2.jpg 12 meter fritt fall på toppen av berget. HAHA der har jeg hoppa mange ganger Seriøst? Kult. Hvor bor du? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg skjønner ikke at folk gidder og bade på stranden. Det er jo så kjedelig. Jeg tilbringer min tid enten i fritt fall eller under vannflaten. Sånn det skal bades! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Stranda er grei, så lenge man er i aktivitet. Å sole seg på stranda er kjipe greier. :/ Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hestsjøen; fint å svømme over, akkurat passe høyde for å ta div. trikserier fra toppen der Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg skjønner ikke at folk gidder og bade på stranden. Det er jo så kjedelig. Jeg tilbringer min tid enten i fritt fall eller under vannflaten. Sånn det skal bades! Men det morsomste er nok i fritt fall Har et berg like ved meg jeg å, der det er rundt 10/11 m Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Huk, vel. Ikke så mange brennmaneter heller. Alternativ til Huk; ferskvann på Elvvåga rett ved meg. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Romsaøyene i Hordaland/Rogaland. Det er et (skummelt) 12M høyt hopp og mangen andre fine hopp Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg bor rett ved hamresanden, som flere år er kåret til norges peneste strand...pluss dem har fått et slikt blått flag (husker ikke hva det heter) *Vannrutsje bane - 2 slanger på 80 meter *Minigolf *Båt utleie *Hoppeslott Jeg bor også ganske nærme hamresanden Men jeg bor nærmest Ikke glem meg, bor også like nærme som haddis Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Bader i Begna!! Har ikkje bilde da men, det er ei lange elv, og det er eit lite "juv" like ved meg, det det pleier stoppe flåter på rafting.. Der er det ca 4-6 meter dypt, og masse klipper da. Fra 1-11 meter ca. Kommer ann på elva. Og ei bra på 9-11 m. SKikelig digg..! Og lage "Tarzan huske under brau er kult det..! Fritt fall, og dykking er best, INGEN TVIL.! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg skjønner ikke at folk gidder og bade på stranden. Det er jo så kjedelig. Jeg tilbringer min tid enten i fritt fall eller under vannflaten. Sånn det skal bades! Men det morsomste er nok i fritt fall Har et berg like ved meg jeg å, der det er rundt 10/11 m Hoppa fra 16 meter i fjor. Drit at jeg hadde spredde bein når jeg landa i vannet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå