co2 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tenkte folk kunne ta bilde av badeplassen de pleier å være på nå. Er ekstremt varmt ute nå, så alltid godt med å bade. Skriv gjerne hvor det er og hvor varmt det er(luft/vann) Skal legge opp noen bilder selv senere. Og til dere som har dårlig vær: Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Helleneset er plassen jeg har vært mest og badet på.. hvordan det er der nå vet jeg ingen ting om, siden jeg ikke har vært der i år.. edit: jaja, det står jo hvordan det er der på siden da.. Endret 9. juli 2005 av Musty Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Huk på Bygdøy, Oslo er knall å være i om dagen! Er kanskje best å unngå søndager ettersom det er et veldig mye folk der da. Men midt på dagen i ukedagene er kjempe flott. Huk ligger nest øverst på Vg's barometer over strander temperaturmessig. Opp mot 21 grader i vannet. Flotte forhold for både barn og voksne. Og det blåser lite ettersom Bygdøy ligger i Oslofjorden i en åpen sone. Veldig varmt hvor temperaturen i lufta beveger seg mot 30 grader Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 http://www.lillehammer.redcross.no/galleri/2002/sogh02.jpg Ikke det at jeg har vært der på en stund altså men Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Pleier å bade på Kalvøya, der er det for tiden 22 grader i vannet. Bilde tatt av Bærum kommune (det pleier å være masse folk der): Endret 9. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Bader på forskjellige steder i drammensfjorden... kan komme tilbake med bilder så fort jeg får tatt noen Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Ogna Vil påstå at jær-strendene er de peneste i Norge. Nå er det vel ca 17-19 grader i vannet, ikke så meget fristende. Men det er bedre med litt kulde enn tusenvis av brannmaneter. Edit; Må også nevne "stølen" litt forbi/bortenfor(?) Sirevåg. Alle fra Hellvik til Nærbø må vite om "stølen". Alltid varmt og masse fine berg å hoppe fra. 1-12 m i høyde! Prøve å huske ett bilde neste gang jeg er der. Endret 9. juli 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ingen over, og ingen ved siden av jærstrendene enda.. Flere kalde bilder: http://www.fylkesmannen.no/digimaker/docum...Uvjn1549489.jpg http://www.dirnat.no/archive/images/01/33/E274_025.jpg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Helleneset er plassen jeg har vært mest og badet på.. hvordan det er der nå vet jeg ingen ting om, siden jeg ikke har vært der i år.. edit: jaja, det står jo hvordan det er der på siden da.. Samme her, bader der når jeg er hos faren min i bergen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jærstrendene er gudd men litt kaldt akkurat nå Da er fossen/ Foss Eikeland plassen, der er det faktisk ganske varmt for tiden. Lenke til kommentar
Spacerider Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvor langt sør må stranda være for at den skal bli kalt for jærstrand? Bor på Sola så dere kan nesten selv tippe hvilken strand jeg har ved siden av! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg regner Sola-stranda, Bore-Stranda, Orre-Stranda +++ for jærstrand Lenke til kommentar
Spacerider Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 ok, ikke det at jeg gidder å dra ned dit, men greit å vite. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg bor rett ved hamresanden, som flere år er kåret til norges peneste strand...pluss dem har fått et slikt blått flag (husker ikke hva det heter) *Vannrutsje bane - 2 slanger på 80 meter *Minigolf *Båt utleie *Hoppeslott Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kalvøya er en grei plass hvis man ikke har båt! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ogna Vil påstå at jær-strendene er de peneste i Norge. Nå er det vel ca 17-19 grader i vannet, ikke så meget fristende. Men det er bedre med litt kulde enn tusenvis av brannmaneter. vi har campingvogn der, kjempestrender Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kalvøya er en grei plass hvis man ikke har båt! http://www.noors.be/Steden/fotos/sandvika/kalvoya.jpg Bra bilde av Kalvøya. Jeg tror faktisk ikke jeg har bada fra Kalvøya hittil i år, det er litt dårlig av meg. *Skrive opp på things to do-listen* Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Bra bilde av Kalvøya. Jeg tror faktisk ikke jeg har bada fra Kalvøya hittil i år, det er litt dårlig av meg. *Skrive opp på things to do-listen* Det er bare å hoppe i det! (no pun intended) Vannet ligger på 22 grader tror jeg, men i dag kjentes det varmere ut, mulig det bare var meg... Pass opp for den hissigste stranda mot Nesøya (den du hadde bilde av), mye unger som står i vannkanten og vanntemperaturen ligger skremmende nærme 37 grader. Ser du noen med baywatch shorts og bøye kan det hende det er meg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Bader mest i Tellevik og Rothålå (kjent fra Salhus Vinskvettens tekster), men jeg kunne ikke finne bilder fra de stedene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå