Gå til innhold

Badeplass hos deg

co2

Anbefalte innlegg

Tenkte folk kunne ta bilde av badeplassen de pleier å være på nå.

Er ekstremt varmt ute nå, så alltid godt med å bade. Skriv gjerne hvor det er og hvor varmt det er(luft/vann)

Skal legge opp noen bilder selv senere. Og til dere som har dårlig vær: :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huk på Bygdøy, Oslo er knall å være i om dagen! Er kanskje best å unngå søndager ettersom det er et veldig mye folk der da. Men midt på dagen i ukedagene er kjempe flott. Huk ligger nest øverst på Vg's barometer over strander temperaturmessig. Opp mot 21 grader i vannet. Flotte forhold for både barn og voksne. Og det blåser lite ettersom Bygdøy ligger i Oslofjorden i en åpen sone. Veldig varmt hvor temperaturen i lufta beveger seg mot 30 grader

Lenke til kommentar

ognsir18.JPG

Ogna

Vil påstå at jær-strendene er de peneste i Norge.

Nå er det vel ca 17-19 grader i vannet, ikke så meget fristende.

Men det er bedre med litt kulde enn tusenvis av brannmaneter.

Edit;

Må også nevne "stølen" litt forbi/bortenfor(?) Sirevåg. Alle fra Hellvik til Nærbø må vite om "stølen".

Alltid varmt og masse fine berg å hoppe fra. 1-12 m i høyde!

Prøve å huske ett bilde neste gang jeg er der.

Endret av -Tori-
Lenke til kommentar
Bra bilde av Kalvøya.

Jeg tror faktisk ikke jeg har bada fra Kalvøya hittil i år, det er litt dårlig av meg. *Skrive opp på things to do-listen*

Det er bare å hoppe i det! (no pun intended)

Vannet ligger på 22 grader tror jeg, men i dag kjentes det varmere ut, mulig det bare var meg... Pass opp for den hissigste stranda mot Nesøya (den du hadde bilde av), mye unger som står i vannkanten og vanntemperaturen ligger skremmende nærme 37 grader. :no: Ser du noen med baywatch shorts og bøye kan det hende det er meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...