Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke spør meg hvorfor jeg har et såpass idiotisk navn.. Men altså!

 

Har startet en liten mod av Palo Alto! Platene skal lakkeres blåe med et eller annet i sølv/svart (idèer?), ramma chrome poleres eller lakkeres svart. Skal borre ut viftehull i topp til ei vifte jeg strengt tatt ikke har! Skal også fikse strikkoppheng på HD og CD-ROM skal naturligvis stealthes! Skal mest sannsynlig også sparkle fronten. Skal sette inn et vindu (30x30cm UVreaktivt plexi) med hjemmelagd "etch"! Vurderer også sterkt å sparkle fast luftinntak i toppen.. Kommer til å gå litt tregt inntil jeg får mer penger, men holder på å borre litt ut nå..

 

sideplateforkutting.jpg

 

Smyger ut nå får å borre ut vindusplassen!

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobben er NESTEN i boks.. :p Uansett har jge ikke råd til det engang! =/

Palo Alto er absolutt ikke nye, men genialt at MPX fant produsenten, for kabinettet selger nok bra!

 

Absolutt ikke redd, derfor jeg kaller prosjektet "chop-chop"! :p Muhahaha.. Nesten ferdig med borringa nå!

 

Edit: Ferdig med borringa nå! Filetid.. :)

post-132-1120998813_thumb.jpg

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Ikke si sånt sigen.. :p Blir helt ør i beina når jeg tenker på hvor enkelt jeg kunne fått lagd det vinduet! :cry: Men uansett har jeg fått 150 i no lommepengerdrit så da får je kjøpt grunning, sparkling og eventuelt dissa luftinntaka jeg har så lyst på! :) Får snart rundt 1000 spenn, så da blire det til polering osv.. Også en liten bestilling fra Microplex!

 

Noen som har kommet opp med noe spesielt, men enkelt jeg kan gjøre med kassa? Vurderer å bruke idèen med CD-skuffen.. :) Men hva skal det dytte ut og hvor skal det være? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...