lokeland Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ikke spør meg hvorfor jeg har et såpass idiotisk navn.. Men altså! Har startet en liten mod av Palo Alto! Platene skal lakkeres blåe med et eller annet i sølv/svart (idèer?), ramma chrome poleres eller lakkeres svart. Skal borre ut viftehull i topp til ei vifte jeg strengt tatt ikke har! Skal også fikse strikkoppheng på HD og CD-ROM skal naturligvis stealthes! Skal mest sannsynlig også sparkle fronten. Skal sette inn et vindu (30x30cm UVreaktivt plexi) med hjemmelagd "etch"! Vurderer også sterkt å sparkle fast luftinntak i toppen.. Kommer til å gå litt tregt inntil jeg får mer penger, men holder på å borre litt ut nå.. Smyger ut nå får å borre ut vindusplassen! Noen forslag? Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Korleis og kva bruker du til klippe ut vindusplassen? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Borremaskin og fil! Bredt bor.. Ca. 0.5 i diameter! Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Er det ikkje fort at lakken flisar seg? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Hvilken lakk? Puh, endelig halvveis! Noen i Drammen som kunne tenke seg å låne bort en stikksag, dremel eller noe sånt no? Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Lakken på kabinettet mitt i tilfelle eg vil finne på noko lignande Er det ikkje bedre å bruke ei blikksaks eller kva det heiter enn å bore ørtenfjørten hol? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Joda, men jeg har ikke tilgang til annet verktøy for tiden.. =/ Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ser bra ut, men du får vell tak i ei stikksag? Hvis du jobber på Biltema blir det vell meget billig. Har jo ei til 150,- der. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Palo Alto, har ikke hørt om de før. Er de nye? Har ikke fulgt så godt med det siste året. Men dette ser bra ut, regner med at du ikke føler deg så redd over å skjære i et kabinett til 99,- ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Jobben er NESTEN i boks.. Uansett har jge ikke råd til det engang! =/ Palo Alto er absolutt ikke nye, men genialt at MPX fant produsenten, for kabinettet selger nok bra! Absolutt ikke redd, derfor jeg kaller prosjektet "chop-chop"! Muhahaha.. Nesten ferdig med borringa nå! Edit: Ferdig med borringa nå! Filetid.. Endret 10. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 meget kult prosjekt. skal du sette inn noen ekstra vifter med noen LED's ellerno? gleder meg til neste update Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ser bra ut det Glisevask, vil ikke engang tenke på hvor lang tid det tok Så veldig slitsomt ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Slitsomt ja.. Liten pause nå, fordi prosjektet ligger hos faren min.. Får se hva det blir, men blir vifter og det blir lys! For se hva lommeboka strekker til for å si det sånn! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Edit: Ferdig med borringa nå! Filetid.. Duh, ikke fil den da! Så jo tøft ut med de kantete! Endret 10. juli 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 For sent, men likte idèen din! Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Edit: Ferdig med borringa nå! Filetid.. Duh, ikke fil den da! Så jo tøft ut med de kantete! tror den vil se finere ut når den er filt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ser røft ut med kantene, ser fint ut med filte kanter Du skulle ha begynt litt tidligere, så kunne du ha lånt stikksag av meg når jeg kjørte forbi på mandag (klokken 01:00 eller noe sånn tror jeg) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Ikke si sånt sigen.. Blir helt ør i beina når jeg tenker på hvor enkelt jeg kunne fått lagd det vinduet! Men uansett har jeg fått 150 i no lommepengerdrit så da får je kjøpt grunning, sparkling og eventuelt dissa luftinntaka jeg har så lyst på! Får snart rundt 1000 spenn, så da blire det til polering osv.. Også en liten bestilling fra Microplex! Noen som har kommet opp med noe spesielt, men enkelt jeg kan gjøre med kassa? Vurderer å bruke idèen med CD-skuffen.. Men hva skal det dytte ut og hvor skal det være? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 *Kosepå 3 stikksager og wannabe-dremel* Hva har du tenkt å gjøre med fronten? Kanskje det hadde blitt bra med en vifte helt nederst? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Skal vel sparkle hele frontdriten, legge inn en 120- eller 92mm vifte bak gitter og hullete grønt UV-reaktivt plexi! Høres det greit ut? Edit: Med UV LEDs om jeg får til.. Endret 11. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå