leroymidnor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hei Noen som vet hvor språk filene til Windows 2003 Server ligger? Har en engelsk og en norsk versjon av Windows 2003 Server, lurte på om det er en mulighet for å overskride språk filene til den engelske versjonen av Windows 2003 med den norske? Er vel kanskje et noe ulurt spårsmål ,men vært et forsøk:) Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Visste ikkje at det var kommet Norsk versjon av 2003 server... Det er IKKJE noen god ide å forsøke å kopiere over filene. Vil du ha Norsk versjon inn på serveren anbefaler eg at du reinstallerer serveren. Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg tror ikke du klarer dette med bare å endre språkfilene. Jeg innbiller meg at det finnes en del hardkodede strenger i binærfilene med f.eks tekster til fellesdialogene. Men du kan kjøpe "Multilingual User Interface Pack" for Server 2003. Da får du dialoger, tekster og menyer på norsk eller et av de 30 andre språkene du kan ønske deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå