Tonio Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Det spørs jo på hva slags forum, sånn som Damms forum (HP) er det rundt 20 aktive gutter og 65 aktive jenter (Og noen som ikke har sagt kjønn). Der er det gutter som er en mangelvare. For meg var det helt normalt at det var få gutter til jeg startet å være litt aktiv her. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tall fra Blink: Litt statistikk47% er jente 53% er gutt 48% er singel 2% er gift 2% er samboer 46% har bilde 15% har mobil 5.7% av befolkningen Få jenter?, må si meg uening der gitt da Blink vel har vell hatt rundt et par hundre tusen registrerte brukere oppover tiden.. Så har vi jo og forumet til Kvinneguiden, som har rundt 2 millioner innlegg.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tror du har rett Ueland, det er mange jenter, det er bare at mange av dem ikke vil være ved at de faktisk sitter mye ved PC'en. Er det et tabu for jenter å bruke PC'en mye? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Har ikke hørt om noen som ikke vil innrømme at de bruker PC... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hmm..men noe må det da være som gjør at mange har et inntrykk av at det er få jenter? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 De som holder seg mye på vårt forum kan nok fint få det inntrykket, hvis de besøker sider som inneholder ting som jenter interresserer seg for så vil man nok se det motsatte...hvor er alle guttene Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Grr, nå føler jeg at dere overså det jeg skrev øverst på siden! Se på noen hesteforum.. Om det er noen gutter der. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hippie-Erlend: Å programmere kan helt klart være kreativt, samme gjelder animasjoner og andre datating... Klart det er kreavtivt! :!: Sorry om jeg ikke fikk frem det Mente at jenter heller ville gjøre kreative ting utenom dataverden Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 bondevik; vis du ser dette så bevilg 1pc til alle jenter i landet på budsjettet ditt;P kan det være at jenter får så vondt i nakken av å sitte foran pcen PGA 2 fettklumper kanskje;P Der ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 der ja hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå