Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hvordan kan det ha seg at det er så få jenter i forhold til gutter som sitter foran pc-skjermen? synes det er merkelig jeg er jo ikke akkurat en gutteting er det det? tipper det sitter 1jente per 20 gutter foran skjermen og det er for dårlig bondevik; vis du ser dette så bevilg 1pc til alle jenter i landet på budsjettet ditt;P kan det være at jenter får så vondt i nakken av å sitte foran pcen PGA 2 fettklumper kanskje;P Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tror jenter ser på pc som "nerdete", og vil ikke bli sett på som nerd. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 En v grunnene kan jo være a degt er flere spill som er lagd for gutter(skytespill) ,men her i huset spilles det like mye av søsteren min som av meg. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Teknologi har alltid vært en gutteting. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Sor å si det sånn: Hvor mange gutter rir, syr og danser ballett? Det har alltid vært "guttehobbyer" og "jentehobbyer". Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Men hva er det som gjør data til en guttehobby? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Men hva er det som gjør data til en guttehobby? Det er teknisk. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 det er mange jenter foran skjermen... men istedet ifor forum, har de MSN... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Det blir fler og fler jenter foran pc-skjermen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tror jenter ser på pc som "nerdete", og vil ikke bli sett på som nerd. Jepp, men det finnes de som ikke gjør det også Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg sitter mye på datan. Jeg har mange venninner som sitter mye foran skjermen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tror jenter ser på pc som "nerdete", og vil ikke bli sett på som nerd. den meninga er det mange gutter som har også Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jenter sitter foran speilet, eller leser i en bok, er ute med venninner eller gjør noe annet kreativt, mens vi gutter liker å programmere og sitter inne og spiller CS eller lager spill eller animasjoner og sånn Selvfølgelig er en jente som setter pris på sånt en ren drømmejente for en dataentusiast ..heldige meg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hippie-Erlend: Å programmere kan helt klart være kreativt, samme gjelder animasjoner og andre datating... Lenke til kommentar
r Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kjenner mange jenter som lever foran pc-en, jeg! Mange av dem er der nok pga. MSN, men selv har jeg vokst opp i et "datahjem" og har etterhvert fått mye datakunnskap etter 10+ år med maskin i huset. Jeg bruker nok ikke PC-en så veldig mye til "gutteting" som spilling og sånt, men til bl.a. Photoshop, redigering, html/php... Og jeg har visstnok klart å påvirke de nærmeste venninnene mine også. Samtalene jeg har med et par av dem omhandler heller hardware og andre datarelaterte ting enn f.eks. shopping. Søsteren min spiller forresten WoW hele dagen. Det er vel med fotballinteresserte jenter som med datainteresserte jenter; mange fotballfrelste jenter kommer fra et hjem hvor fedre/brødre har denne interessen. Men kanskje noen, av en merkelig grunn, ikke vil innrømme at de liker data? *Stolt av å være datanerd* (til tross for at jeg har "to fettklumper som gir meg vondt i nakken" ) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tror det sitter mye fler jenter foran skjermen enn det vi gutta tror... Forskjellen er at de driver med helt andre ting, og chatter på helt andre steder enn det de fleste gutter gjør. En stor forskjell er også at de spiller mye mindre i forhold til oss... Ei jeg kjenner som jeg trodde var skikkelig "pop" første gang jeg møtte hu viste seg å sitte timesvis foran skjermen og chatte på spray.no hele dagen haha. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Men kanskje noen, av en merkelig grunn, ikke vil innrømme at de liker data? No shit... Sånn som jeg oppfatter det så er det ikke så veldig populært blandt jenter å sitte mye foran pcen. Men realiteten er nok at mange gjør det. De sitter kanskje ikke like lenge som det fleste gutter, men likevel. En ting jeg ikke kan fatte er hvorfor det er liksom bedre å sitte hele dagen å se på svette serier på tv2 og tv3, enn å sitte ved pcen.. Det finnes ikke noe så usosialt som å sitte foran tven hele dagen og feite seg opp! Man har kanskje noe å snakke om dagen etter, hvis man kjenner noen som ser på det samme, men likevel. Edit: Jeg har også av en eller annen grunn klart å danne meg tre stereotyper av alle jenter som bruker pcen litt mer enn andre oppi hodet mitt, som jeg bare ikke klarer å bli kvitt selv om jeg veit jeg tar så inderlig feil Jeg tenker enten at det er tynne små jenter uten sminke og som ikke er så nøye på utseende (selv om de kan være attraktive), eller så er de stygge (no offence), ellers så er de feite og later som om de er noen andre enn de er (escape from reality). Lol.. Endret 9. juli 2005 av Feh Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 De blir sikkert skremt bort med en gang. Er jo så mye dritt på nettet! Men det er ikke få jenter forran dataen, de gjør bare andre ting enn dere gutter. For det meste MSN, jippii, blink osv. Er ihvertfall sånn det er i klassen min. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 For det meste MSN, jippii, blink osv. Er ihvertfall sånn det er i klassen min. Men flere jenter må snart forstå at forum er gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå