Gå til innhold

noen som vil starte en irriterende Gnome alt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg HATER gnomer og har dedikert characteren min til å jakte ned og knuse hver eneste gnom jeg treffer på.

La meg gjette på at du er undead?

Av en eller annen grunn forestiller jeg meg at alle som spiller undead er av typen man finner i avataren din :p

 

Har merket at gnomer ikke er spesiellt populære blant horden, gjør ikke så mye det egentlig, jeg går aldri av veien for litt god PvP-action.

Lenke til kommentar
Fordi gnomes er stygge! (Er alliance selv, men du kan ikke nekte for at gnomes er stygge! :p)

Det må jeg nekte for. De er ikke sexy eller noe sånn. Men av en eller annen grunn føler jeg en trang til å hjelpe gnomes veldig mye. Hvis jeg hører at en gnome i gruppa blir skadet begynner jeg automatisk å heale den personen. Selv synes jeg dette er rart, for om jeg ser en human bli skadet gjør det meg ingenting. :hmm:

Lenke til kommentar
Fordi gnomes er stygge! (Er alliance selv, men du kan ikke nekte for at gnomes er stygge! :p)

Det må jeg nekte for. De er ikke sexy eller noe sånn. Men av en eller annen grunn føler jeg en trang til å hjelpe gnomes veldig mye. Hvis jeg hører at en gnome i gruppa blir skadet begynner jeg automatisk å heale den personen. Selv synes jeg dette er rart, for om jeg ser en human bli skadet gjør det meg ingenting. :hmm:

samme her! hvis en gnome spør meg om hjelp på et quest. og han/hun spør nogenlunde pent så hjelper jeg til. hjalp noen i DM her om dagen... men jeg hater DM. men gjett hvem som spurte? en søt liten gnome mage.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg blir nok muligens med, har spillt horde siden dag en nuh. En gnome rogue eller warrior hadde vaert kjekt, har spillt mage og priest en stund naa og vil ha en meele class. Har dog en 38 UD rogue jeg er litt glad i , men jeg kan sikkert skifte.

 

 

Ta en server der en av dere har en lvl 60 main med 1000+ gold som kan hjelpe oss :D

Lenke til kommentar
Jeg blir nok muligens med, har spillt horde siden dag en nuh.  En gnome rogue eller warrior hadde vaert kjekt, har spillt mage og priest en stund naa og vil ha en meele class. Har dog en 38 UD rogue jeg er litt glad i , men jeg kan sikkert skifte.

 

 

Ta en server der en av dere har en lvl 60 main med 1000+ gold som kan hjelpe oss :D

5153558[/snapback]

 

Du er klar over at den første posten ble postet 09/07-2005 : 15:02?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...