tore_v1 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) ÆH! Jeg dro til nord-norge med pc'en, har bestilt mye oppgradering, og ser nå at jeg ikke får festet cpu-blokka fra BW settet til min nye AMD 64 3200+ prosessor... Er det noen som har feste-anordningen til denne?!? Kan noen pm'e meg, eller poste kontaktinfo om de har denne.. EDIT: Jeg holder for tiden til i svolvær.. Leverer også gladelig tilbake klips'en når jeg kommer tilbake til kongsberg.. Dekker alle kostnader... Har et akutt behov for å teste BF2!!!! Endret 9. juli 2005 av tore_v1 Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Vet ikke om du har fått noen svar men tror ikke BW støtter socket 939. Psdata: Kompatibel med: Socket A, Socket 478, Socket 775 Sorry :S Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Hms... Det var seriøst rart! At Tt lager et sånt sett som ikke er kompatibel med den "mest vanlige" socket'en blant mennesker som er troende til å kjøpe vannkjøling.. Trodde den var kompatibel med alt som fantes omtrent.. hehe I dag kommer jeg til å montere blokken med strips... hehe.. Og, jeg kommer til å sitte som en hauk å følge med på temperaturen... Lurer på om det er kjekt med temperaturmåler i bios som skrur av maskin ved høye temperaturer... Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Lurer på om det er kjekt med temperaturmåler i bios som skrur av maskin ved høye temperaturer... Som sagt jeg tror det, og det står på Psdata og, men det kan jo være feil for alt jeg vet.søk litt rundt Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Har søkt, og det står på Tt sine sider at den tar både K7 og K8. Etter hva jeg vet er AMD K8 939 sokkelen. Håper dog at noen kan hjelpe meg! Sikkert noen som har intel maskin som ikke trenger 939-klipsen... Noen barmhjertige vannkjølte sjeler som er varme nok til å avse en ubrukelig plastbit...? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 den støtter alle socketer. alle P4 å amd socketer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå