Gå til innhold

Har noen BW klips til socket 939 til overs?

Anbefalte innlegg

ÆH!

Jeg dro til nord-norge med pc'en, har bestilt mye oppgradering, og ser nå at jeg ikke får festet cpu-blokka fra BW settet til min nye AMD 64 3200+ prosessor...

Er det noen som har feste-anordningen til denne?!?

Kan noen pm'e meg, eller poste kontaktinfo om de har denne..

EDIT: Jeg holder for tiden til i svolvær.. Leverer også gladelig tilbake klips'en når jeg kommer tilbake til kongsberg.. Dekker alle kostnader...

Har et akutt behov for å teste BF2!!!!

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hms... Det var seriøst rart! At Tt lager et sånt sett som ikke er kompatibel med den "mest vanlige" socket'en blant mennesker som er troende til å kjøpe vannkjøling.. Trodde den var kompatibel med alt som fantes omtrent.. hehe

I dag kommer jeg til å montere blokken med strips... hehe.. Og, jeg kommer til å sitte som en hauk å følge med på temperaturen... Lurer på om det er kjekt med temperaturmåler i bios som skrur av maskin ved høye temperaturer...

Lenke til kommentar

Har søkt, og det står på Tt sine sider at den tar både K7 og K8. Etter hva jeg vet er AMD K8 939 sokkelen.

Håper dog at noen kan hjelpe meg! Sikkert noen som har intel maskin som ikke trenger 939-klipsen... Noen barmhjertige vannkjølte sjeler som er varme nok til å avse en ubrukelig plastbit...? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...