Mikkel87 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Slett ikke ubruktlig.Kan lese av temps og RPM via den da. jojo det er sant, men jeg har jo 100 andre forskjellige programmer til det:P... Lenke til kommentar
icer Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 10 heltepoeng til Hammar.no! De har nettopp kommet med et produkt til dette. http://hammar.no/v.asp?s=e&v=b&i=49&id=20 Uff, den var dyr og drit stygg! Får jo gratis cd-rom deksler på komplett, bare å sage eller file ut hull så sparer du 300kr Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 10 heltepoeng til Hammar.no! De har nettopp kommet med et produkt til dette. http://hammar.no/v.asp?s=e&v=b&i=49&id=20 Uff, den var dyr og drit stygg! Får jo gratis cd-rom deksler på komplett, bare å sage eller file ut hull så sparer du 300kr Enig med deg der, kan heller lage noe kult selv. Den på Hammar var drit svær og rett og slett kjedelig! Lenke til kommentar
Br[]r Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 det er bare å bygge en liten boks som du fester på toppen av kabinettet. Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 r' date='14/07/2005 : 23:15'] det er bare å bygge en liten boks som du fester på toppen av kabinettet. Akkurat det har jeg tenkt å, men så blir kabinettet brukt som nattbord. Samtidig vil jeg ikke at det skal se sånn halvveis ut! Så får se hva det blir til. Tror faktis jeg må kjøpe meg ny PSU først nå! Tror den orginale 360W'ern er litt lite til all dritten min Lenke til kommentar
icer Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Du kan jo bruke en ødelagt cd-rom, det er noe jeg har planlagt men ikke komt meg rundt til å gjøre, skolen må begynne igjen så jeg får etset kort, skal ikke vere noe klipp å lim her igården nei! Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Du kan jo bruke en ødelagt cd-rom, det er noe jeg har planlagt men ikke komt meg rundt til å gjøre, skolen må begynne igjen så jeg får etset kort, skal ikke vere noe klipp å lim her igården nei! Bruker en ødelagt cdrom hvordan da? Lenke til kommentar
icer Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Bruker en ødelagt cdrom hvordan da? Skrur den opp og fjerner innmaten, lager seg et front deksel og voilà Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Bruker en ødelagt cdrom hvordan da? Skrur den opp og fjerner innmaten, lager seg et front deksel og voilà den skjønte jeg ikke helt?..frontdeksel til hva?..eller hva mente du ? *lost* Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Cdrom er ikke stort nok, LCD-displayet blir for høyt til å ha i front av cdrom boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå