Gå til innhold

LCD-display i kabinett!

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg et slikt LCD display til å koble på pcen, men vet ikke helt hvor jeg skal sette det! Vil gjerne ha det fastmontert på/i kabinettet! Jeg har et Chieftec Matrix MIDI Tower. Alle brønner er opptatt. Så om noen har noen ideer så spytt ut!

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kunne jo ha sjekket om du får plass til det på toppen av kabinettet.

Evt. gjort noen endringer i plassering av 5,25" drevene. Hvis du f.eks har en kort viftestyring (Som f.eks Sunbeam Rheobus), så kunne du ha satt den øverst, da hadde nok et LCD display fått plass på toppen av kabinettet.

Kanskje hatt det i front døren? Vet ikke om det vil bli litt for "risikabelt" og evt. trang, men det er jo et forslag :)

Lenke til kommentar
10 heltepoeng til Hammar.no! De har nettopp kommet med et produkt til dette. http://hammar.no/v.asp?s=e&v=b&i=49&id=20
Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg et slikt LCD display til å koble på pcen, men vet ikke helt hvor jeg skal sette det! Vil gjerne ha det fastmontert på/i kabinettet! Jeg har et Chieftec Matrix MIDI Tower. Alle brønner er opptatt. Så om noen har noen ideer så spytt ut!

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

hmm...jeg har brukt opp alle cdrom brønnene!..så må nok lage noe annet der ja! tror ikke det er noe særlig med displayet i frontdøra i og med at den er buet. Innsiden kunne vært litt artig..har vindu ja!

Gjøre om litt og montere det ved siden av vanntempmåleren som sitter på en hjemmelaget plate inni der....slik at di synes gjennom vinduet!;)

post-226-1120999536_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hadde vært stiligt å ha den sammen med temp-måleren (tror jeg)

Eller i frontdøren, tror det hadde vært stiligest :thumbup:

tror den blir satt inn ved tempmålern, må lage ny plate da men! det gjør ikkeno!...front døra er som sagt uaktuel pga. den er buet. også gidder jeg ikke surre med den flatkabelen og sånn inn mellom døra der!=)

Takk for tips folks! tror jeg bestiller et slikt et snart ja;)

Lenke til kommentar

jeg har samme kabinett som deg, konge tøfft syntes jeg, skulle bare vært i aluminium..

jeg har blå katode bak dørene, det er fett... (syntes jeg)

lurte en gang på å kjøpe meg et stort LCD-display jeg å... da ille jeg laget det til så det ble nesten nede på bakken, i den døra nederst som ikke kan åpnes liksom... der skal det være god plass bak, tror ikek det er så stort problem at det er buet, bare å felle dispalyet litt inn det, er jo ikke så buet...

dscn08671ic.th.jpg dscn08687bo.th.jpg

EDit:

fikset bilde + typo

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Du kobler det til bakpå, i en ledig parallelport om jeg ikke tar helt feil (?)

ja det kobles til paralellporten bak via en flatkabel som føler med, også styrer man hva som skal stå i det og slikt via et program som man laster ned....egentlig en ganske ubrukelig ting, men jeg syns det er ganske tøft fordet :whistle::tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...