El Matador Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hei! Da var min iPods siste dag kommet og jeg mA lete etter en ny. Lillebroren min klarte og sOle vann over den, vann som han har vaskt malerpensler oppi. Vi, *hark* Jeg *hark* ble enige om at han skule erstatte denne, og jeg leter etter en som kan dette. Den skal ha like stor plass, og diverse andre ting som en iPod kan. Jeg har sett pA Archos Gmini400 og er rimelig formOyd med den. Noen innvendinger? hvorfor jeg bOr kjOpe den, eller ikke? Andre forslag, helst ikke mye dyrere? Jeg er i Spania nA, sA derfor er bokstavene stygge og rare. Jeg vil heller ikke kunne svare sA ofte som ellers. Danke Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg står personlig mellom denne og sony hd5, skal nok kjøpe gmini, kan jo vente til jeg får min og så kan jeg fortelle deg hva jeg synes om den, kjøper vel i løpet av neste uke, og du er i spania uansett. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) er du sikker på at du vil ha den archos. De er tøffe på togturer og lignende, men de har jo liten batteritif(husk at tiden går ned og at de ofte lover noen minutter lenger enn de kan holde). Sony sine har som regel god batteritid. Når det gjelder Ipoden din. Hvis det bare var ferskvann så ville jeg bare latt batteriet tørke, det funker som oftest for meg med alt som er elektrisk. Har bada i klorvann med alt mulig og ennå så har ingen ting blitt permanent ødelagt. PS en annen uting med de med fargeskjerm er at de er litt større(jeg mener de man kan se småfilmer på). Jeg ville heller ikke likt å ta med noe sånt på skolen på grunn av oppmerksomheten og at den klettere kan bli stjålet. Endret 10. juli 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg står personlig mellom denne og sony hd5, skal nok kjøpe gmini, kan jo vente til jeg får min og så kan jeg fortelle deg hva jeg synes om den, kjøper vel i løpet av neste uke, og du er i spania uansett. Flott om du kan gi meg noen resultater da Jeg kommer hjem 20.Juli, og kjOper nok spilleren et par dager senere. Men om du kjOper den ksal jeg nok vente og hOre med deg fOrst. Når det gjelder Ipoden din. Hvis det bare var ferskvann så ville jeg bare latt batteriet tørke, det funker som oftest for meg med alt som er elektrisk. Har bada i klorvann med alt mulig og ennå så har ingen ting blitt permanent ødelagt. Det ble sOlt pA den pA fredag, og den funker fremdeles ikke. Det var ferskvann ja, Men det var vann som det var vasket malerpansler oppi. Det gjOr jo ikke akuratt saken bedre. PS en annen uting med de med fargeskjerm er at de er litt større(jeg mener de man kan se småfilmer på). Jeg ville heller ikke likt å ta med noe sånt på skolen på grunn av oppmerksomheten og at den klettere kan bli stjålet. Jeg tviler pA at denne er serlig mye stOrre en den FORvokste gamle iPoden min StAlet blir den ikke, gAr altid med den i bukselommen. Oppmerksomhet, Kjekt det Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg ville kjøpt en av de nye iPodene med fargeskjerm. Archos er noe søppel mener nå jeg.. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Prøver å finne erstatning til 4 generasjon 20 GB iPod. Har sett litt på NW-HD5 men sonic stage er gledesdreper! Før iPod hadde jeg NW-HD1. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg ville kjøpt en av de nye iPodene med fargeskjerm. Archos er noe søppel mener nå jeg.. Agree. iPod Photo finnes ikke lenger, den heter nå bare iPod, og har samme pris som vanlig iPod, så jeg mener det er et godt kjøp om man liker iPod, og ikke er en innbitt jeg-har-bestemt-meg-for-å-hate-iTunes-hater. Fargeskjermen er utrolig god, bilder blir veldig klare på min fars iPod Photo 60GB. Men hvis man derimot vil prøve noe annet enn iPod, skjønner jeg det også. Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Prøver å finne erstatning til 4 generasjon 20 GB iPod. Har sett litt på NW-HD5 men sonic stage er gledesdreper! Før iPod hadde jeg NW-HD1. Vel, mener fortsatt at den nye iPod med fargeskjerm er et bra kjøp. Det ekstremt store plusset med iPoden er at den er så godt støttet. Det finnes tonnevis med programvare til alle mulige platformer, ekstremt mye ekstrautstyr og massevis med informasjon på nettet. Anbefaler deg å ta en titt på det norske iPod forumet iPod1.no blant annet... Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 iPod som erstatning til iPod? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jeg tror vi glemmer alt som heter iPod jeg. Synes ikke iPod er_sA_god som den sies og vaere. Dessuten vil jeg prove noe nytt. CF-leser synes jeg er greit, USB kontakt. (da kan jeg bruke den sammen med bilstereoen) det er sikkert USB kontakt pa iPod ogsà, men jaja. Og man kan ikke se film pa iPod. Dessuten var den litt dyr, 500kr som jeg ikke synes den er verdt. iPod er bare oppskrytt etter min mening. En ting til: Kan man bytte batteri, eller ma den levers inn? Endret 14. juli 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Bumper lovelig. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Prøver å finne erstatning til 4 generasjon 20 GB iPod. Har sett litt på NW-HD5 men sonic stage er gledesdreper! Før iPod hadde jeg NW-HD1. Update: Ja da ble W800i istedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå