Johan Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Ofte ser jeg tråder på forumet, som gjentar seg mange ganger. Bare se på Internett og Nettverk. Det lages "dele ADSL linje" tråder og "FTP bak router" i ett sett. Det irriterer meg veldig, og jeg er sikker på at det irriterer andre også. Men når det kommer så mange "nye" på forumet hadde det kanskje vært en idè å legge til teksten: Løsningen på problemet ditt finnes kanskje på forumet fra før. Har du prøvd å søke først? Edit: Da mener jeg altså under Vennlist kontorller at posten blir postet i riltig kategori. _________________ Forumet har en søkefunksjon. Bruk den. Yad ho. Gorja UL [ Denne Melding var redigert av: Johan på 2002-07-28 18:36 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Har du noen som helst tro på at folk gidder å lese det? Langt mindre bry seg om det? Det har hvertfall ikke jeg :wink: Lenke til kommentar
sete Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 ja, jeg har også merket meg at slike spørsmål blir stilit om og om igjen, men jeg synes at det er helt greit. Hvis du ikke gidder å svare så lar du være, og hvis responsen for slike poster minker vil jo de som poster søke etterhvert i forumet selv Lenke til kommentar
Johan Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Man skulle undertegnet kontrakt ved registrering. Herved sverger jeg #navn# ved min PC, og mitt datautstyr at jeg aldri skal forbryte meg mot disse regler: -Jeg skal aldri spamme. Ser jeg noen som spammer skal jeg ikke svare -Jeg skal aldri feilposte. Ser jeg noen som feilposter skal jeg ikke svare, eller henvise dem til korrekt kategori. -Jeg skal aldri flame andre.Ser jeg noen som flamer må jeg ikke flame tilbake. Jeg godat at overtredlese av overståene regler medfører konfiskering av alt datautstyr som jeg har i min besittelse. /useriøs off. Men hva skal vi gjøre for å få folk til å søke først da? Gjør man det, og man finner svaret har man jo fått svar raskere. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg synes det burde vært en sånn hjelp-maskinen-min-er-over-60-grader-hva-skal-jeg-gjøre-faq. Stikkord som den burde vært innom er: - amd tåler en del varme - feil temperaturavlesing, biosupdate, temperaturmålere på hovedkort osv. - kontakt mellom cpu/kjøleribbe, kjølepasta - kabinettemperatur og kabinettvifter, stor tempreduksjon ved sidedør demontert = for varmt kabinett - noen kabinetter er bedre på kjøling enn andre - systemtemperatur er ikke kabinettemperatur - hva slags kjøler er bra, billig og hvor kan den kjøpes hvis ytterligere kjøling er nødvendig - vcore kan senkes litt for å redusere temp et par små grader Ja, noe sånt... men det er kanskje like greit å bare svare på alle spørsmålene som kommer i forumet!? Folk flest liker ikke å bli henvist til søkefunksjonen eller en link. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 For ikke å snakke om: Google er din venn. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Det mest irriterende som finnes er UBESKRIVENDE topics / overskrifter. F.eks.: HJELP!!!!!=?!#¤?=(#¤?= istedet for: Brenne media - Verbatim eller TDK? eller noe liknende - det er direkte frekt og irriterende å ha slikt oppe på forumet. Men søkefunksjonen er ikke det beste jeg har sett her - finner tråder for alt mulig annet enn det jeg søker for. Kanskje litt mer tid bør bli brukt på å fikse forumet så blir det nok færre teite tråder.. :smile: Lenke til kommentar
enter Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Den 2002-07-28 18:35, Johan skrev: Ofte ser jeg tråder på forumet, som gjentar seg mange ganger. Det irriterer meg veldig _______________________ Jaja. Det irriterer deg veldig ... Jaja. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 20:02, SineTwo skrev:Det mest irriterende som finnes er UBESKRIVENDE topics / overskrifter. F.eks.: HJELP!!!!!=?!#¤?=(#¤?= enig der. Det er mer plagsomt enn at topics går igjen. Hadde ikke skada om moderatorene redigerte litt flere innlegg å gav dem en bedre overskrift. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hva med "sticky threads" ? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 tråder som er og blir øverst uansett om ingen svarer på dem. I mange forum har administratorene laget tråder med spørsmål som det ofte blir laget tråder om, og laget de "stcky" slik at de forblir øverst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå