Svoosj Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Endelig er det min tur til å få litt kritikk Ser at mange av dere her inne gir gode tilbakemeldinger, og det håper jeg at dere fortsetter med Har nettopp gått til anskaffelse av et D70, men ser at jeg har en lang vei å gå. Tidligere, i min gamle IXUS hverdag, var det bare å knipse og være fornøyd med det man rakk å få med seg Nå er det verre, føler jeg selv. Har vel rukket å ta noen hundre bilder allerede, triggergleden fra IXUS'en henger fortsatt i, men jeg følger allikevel ikke godt nok med i timen. Lukkerhastighet og blenderåpning er noe jeg ikke har for mye greie på, og sverger altfor ofte til autoinnstillingen, noe jeg vet er "fyfy" Men jeg prøver å lese meg til alt dere sier her på forumet, samt via andre fora (finnes det?). Her er uansett et bilde av hunden min, på en varm sommerdag (30 røde i skyggen i dag) og et skralt bikkjehus er ikke akkurat inst. med AC osv. Bildet er crop'et i PS, og justert litt på levels. Blitz ble brukt. Endret 9. juli 2005 av Svoosj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå