AndersT2 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Byttet vifta på chipsettet i går, og da måtte jeg ta ut lydkortet. Når jeg i dag skulle spille GTA San Andreas igjen i dag, så har jeg fått litt lydproblemer med at enkelte dialoger osv forsvinner. De funker i filmene, men ikke når han snakker i telefonen. Vet at mange har lydproblemer i GTA SA, men jeg har spilt helt feilfritt siden slippdatoen, men fikk de først i dag. Burte det hjelpe hvis jeg reinstallerte driverne til mitt Audigy 2 kort? Jeg satt det tilbake i samme PCI spor, for at det ikke skulle gjøre noe forskjell. Har ikke merket noe feil med lyden noe annet sted. EDIT: dreit meg litt ut her. Fant feilen, spilte litt i GTA og la merke til at motor lyd osv ikke var tilstede i det kjøretøyet jeg brukte, og når jeg kjøre forbi noen så kom deres lyd på sidene. Kjørte så noise test i Creative sitt oppsett, og der var senter og sub lydløse. Så det viste seg at jeg hadde puttet den rosa pluggen i feil hull, i det som var rødt. Lett når man ikke har så mye lys bak PCen. Nå funker det i hvertfall igjen. Dumt at jeg reinstallerte drivere og alle innstillinger på nytt før jeg fant det ut. Shit happends :!: Endret 9. juli 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 ja, burde prøve mer selv før man går på forumet.. kan bli litt pinlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå