Gå til innhold

Plutselige lydproblemer i GTASA, reinstallere lyd?

Anbefalte innlegg

Byttet vifta på chipsettet i går, og da måtte jeg ta ut lydkortet. Når jeg i dag skulle spille GTA San Andreas igjen i dag, så har jeg fått litt lydproblemer med at enkelte dialoger osv forsvinner. De funker i filmene, men ikke når han snakker i telefonen.

Vet at mange har lydproblemer i GTA SA, men jeg har spilt helt feilfritt siden slippdatoen, men fikk de først i dag. Burte det hjelpe hvis jeg reinstallerte driverne til mitt Audigy 2 kort? Jeg satt det tilbake i samme PCI spor, for at det ikke skulle gjøre noe forskjell. Har ikke merket noe feil med lyden noe annet sted.

EDIT: dreit meg litt ut her. Fant feilen, spilte litt i GTA og la merke til at motor lyd osv ikke var tilstede i det kjøretøyet jeg brukte, og når jeg kjøre forbi noen så kom deres lyd på sidene. Kjørte så noise test i Creative sitt oppsett, og der var senter og sub lydløse. Så det viste seg at jeg hadde puttet den rosa pluggen i feil hull, i det som var rødt. Lett når man ikke har så mye lys bak PCen. Nå funker det i hvertfall igjen. Dumt at jeg reinstallerte drivere og alle innstillinger på nytt før jeg fant det ut. Shit happends :!:

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...