mbst Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Lurer på om Pioneer 500M DVD-spiller kan gjøres sonefri. Dette er oppfølgeren til 116, som er tray-versjonen av 106. Har nemlig lest flere steder at den ikke kan gjøres sonefri, den er låst i hardwaren uten muligheter til å flashes etc. Men samtidig ser jeg den listet opp på sider som The Pioneer Region Free DVD firmware page. Hva stemmer? Noen her som vet sikkert om den kan gjøres sonefri? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Hmmm.... Har bestillt meg den, si ifra hvis du finner ut det :wink: Mvh. Morten Holje mortis1984 @hotmail.com <- fjern oppenrommet, vil unngå botter. aka Boqs Lenke til kommentar
mbst Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Det skal jeg gjøre. Når du får den, sier du i fra om du fikk den til å bli sonefri? Hvis du tør å prøve den firmwaren fra siden nevnt over da. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Har sett litt rudnt på nettet, virker som om det skal gå fint. Liste over firmwares http://perso.club-internet.fr/farzeno/firm...e/dvd/dvdfi.htm RPC-1 (sonefri) firmware til 500M http://kickme.to/dvd105s Si hvordan det gikk da! :smile: Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Fikk DVD-500 i dag og Q-TEC 550W og en Maxtor(ATA133)120GB fra Komplett. Men mangler fortsatt sendelsen fra DatorButiken. Der har jeg det meste HK, CPU, minne, etc. De nekter å sende pga. at de ikke har fått inn skjermen min, likevel om den skal sendes i eget kolli. Konstigt.. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Det var jo en herlig kundeservice, må jeg si.. De nekter å sende før de har alt. Moro. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Ser ikke en grunn til at jeg skal gjøre det, for jeg har ikke en eneste DVD. Og skal ikke til utlandet på en stund, blir vel så jeg flasher når jeg trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå