Blodpudding Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Bildet er tatt med et Panasonic Lumix fz5 på stativ. Dette er et av mine jomfrubilder, så vær snille. 12x zoom Bl. 5.6 Lukketid. 1/500 Iso. 80 Jeg synes bildet er greit, litt uskarpt, selv om kameraet har vært på stativ, og litt blasse farger? Tips? Endret 9. juli 2005 av Blodpudding Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Dette likte jeg veldig godt Og "tårnene" eller hva det måtte være på andre siden av fjorden(???) konkurrerer ikke om oppmerksomheten til det som er i forgrunnen. De hindrer også at bakgrunnen blir kjedelig. Hadde kanskje vært en fordel å fått med hele av det bygget helt til venstre i bildet... Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Er det Kvitsøy i bakgrunnen? Liker bildet veldig godt. Artig hvordan tåka lager flere 'lag' innover i bildet. Mye stemmning! Lenke til kommentar
lobster Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Oi, dette må jeg virkelig si var et flott bilde. Her har du hatt øyet med deg og fanget et flott motiv. Lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå