Digidice Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Heisann. Har et Thermaltake Big Water vannkjølingssett som det minker på den kjølevesken som følgte med og trenger ny påfylling. Da tenkte jeg ikke og kjøre det som høre til settet da det koster over 300 kr med frakt. Er det nok og bare har korrosjonsbeskyttelse i, eller trenger man mer som feks smøremiddel for pumpe, anti algemiddel etc ? Edit: Fant ut Leif tok seg en god tur innom denne posten så rettet litt. Endret 11. juli 2005 av Digidice Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Du trenger vel bare batterivann (85-90%) og frostveske (15-10%) Men jeg tviler på at det er lurt og blande BW sin kjøleveske med "vanlig-vannavkjølingvann" BTW: Tror du mister garantien på settet om du ikke bruker BW sin veske. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 UGH!!! Har alerede blandet det med det bw vannet. Skal jeg ta alt ut og så bare kjøre batterivannet og frostveska ?` burde vel gå og mikse litt Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Skal jeg ta alt ut og så bare kjøre batterivannet og frostveska ? Det jeg hadde gjort. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det beste er nok å skylle ssystemet rent for den "suppa" og kun bruke én av blandingene. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg bruker batterivann og konsentrert frostvæske med blandingsforhold 90/10%. Når jeg bytta så kjørte jeg det bare sånn ca rent, var litt igjen i pumpen. Dette kjører fint, og har kjørt fint i et par mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå