Goldelf Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Nei dere, skall man teste disker og drar ut di feteste IDE diskene på markede, må man osså dra ut det feteste SCSI diskene og ikke en sur 10000rpm disk. Samenlign med en: Seagate Cheetah x15-36lv 15000 ultra-160 istede. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Samt.. hva er vitsen å skryte med lavere cpu bruk når der ikke var noen "målinger" av dette under testing? (Godt mulig jeg er både blind og trøtt, men jeg så ingen slike målinger=) -Dante Lenke til kommentar
guppigutt Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Så ingen slike målinger jeg heller og påstanden om at IDE disker kunne "..ta alt som var av ressurser" e.l. er jo ganske drøy da. Ingen tvil om at IDE tar mer, men for guds skyld underbygg påstander! Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 En annen ting som mangla, var MTBF (mean time before failure). Den er som regel endel høyere på SCSI disker, og er et viktig moment når man skal sette sammen en high-end PC eller en server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå